تاریخ انتشار: 1396/12/25 11:49
کد خبر: 155759

پیشکسوت استقلال: امیدارم پرسپولیس بتواند به مراحل بالاتر صعود کند

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد، استقلال بدون شک به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
پیشکسوت استقلال:  امیدارم پرسپولیس بتواند به مراحل بالاتر صعود کند

ایمان عالمی در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر العین در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی جاندار و خوبی را شاهد بودیم. این دو تیم با توجه به شناختی که از یکدیگر داشتند تمام نقاط ضعف خود را بر روی حریف بسته بودند و اجازه نمی دادند که مهاجمان در امر گل زنی موفق باشند.

وی تأکید کرد: استقلال هفته هاست نیمه اول شروع خوبی دارد و بازی را کاملاً در  اختیار و حتی گل زنی هم می کند. اما نیمه دوم شرایط قبل را ندارد و تا حدودی متعادل می شود و آن فشاری که در نیمه اول بر روی حریف می آورد را انجام نمی دهد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: البته مصدومیت تیام و غفوری شرایط استقلال را به هم ریخت و باعث شد آبی پوشان دو تعویض اجباری را انجام دهند و این کمی روند رو به جلوی استقلال را مختل کرد اما در مجموع دو تیم ارزیابی خوبی از یکدیگر داشتند و بازی بسیار زیادی هم در مقابل جمعیت تماشاگران استقلال انجام دادند.

عالمی در خصوص عملکرد خط دفاعی استقلال هم گفت: نبود مجید حسینی تا حدودی شرایط را تغییر داد. پژمان منتظری یکی از مدافعان خوب کشور ماست اما در این دیدار و یکی دو دیدار قبل، آن آمادگی کامل را نداشت اما در مجموع خط دفاع استقلال به هارمونی لازم رسیده و در هفته های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا دیدار برابر السد قطر، مجید حسینی به شرایط آرمانی خواهد رسید اما متأسفانه شاید آبی پوشان تیام را نداشته باشند و حالا باید با یک برنامه جدید خود را آماده دیدار برابر السد کنند.

این پیشکسوت در خصوص عملکرد سه تیم دیگر ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان گفت: کار تراکتور سخت شد، این تیم نتوانست سه امتیاز لازم را کسب کند و صعودش به دور بعد تقریبا محال و به اما و اگرهای زیادی کشیده شده است اما ذوب آهن هنوز هم با باخت سه بر صفری که داشت شرایط خوبی دارد. البته هرگز فکر نمی کردیم این تیم برابر الوحده سه گل دریافت کند اما فوتبال همین است و یک روز، روز بدش را نشان می دهد ولی در مجموع معتقدم این تیم به دور بعد صعود خواهد کرد اما امیدوارم شرایط به گونه ای پیش نیاید که درمرحله بعدی، استقلال و ذوب آهن مجبور شوند رو در روی یکدیگر قرار گرفته و به ناچار یکی از تیم های ایرانی حذف شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد پرسپولیس هم اظهار داشت: این تیم توانست دیدار برابر الوصل را با پیروزی به پایان برساند و صعودش را حتمی کند، آن شرایط در مقابل الوصل را نداشت و نمی دانم چرا پرسپولیسی که نیم فصل اول بازی های خوبی از خود نشان می داد در هفته های اخیر صلابت گذشته را ندارد اما امیدارم این تیم بتواند به مراحل بالاتر صعود کند.

عالمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند به دور بعد صعود کند گفت: با توجه به شرایط گروه این تیم و امتیازاتی که استقلال به دست آورده در صعود این تیم شکی نیست و  امیدوارم آبی پوشان بتوانند این روند را ادامه داده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8gyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شگفت زدگی ستاره العین از حضور پرشمار هواداران استقلال