تاریخ انتشار: 1396/12/27 16:58
کد خبر: 155461

مهاجری: سوپرمن نیستم که یک تنه مشکلات پدیده را برطرف کنم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: من فقط یک مربی هستم و سوپرمن نیستم که یک‌تنه مشکلات پدیده را برطرف کنم.
مهاجری: سوپرمن نیستم که یک تنه مشکلات پدیده را برطرف کنم

محمدرضا مهاجری درباره وضعیت فعلی پدیده خراسان ضمن بیان این مطلب گفت: تمرینات ما فعلاً ادامه دارد و قرار است از 29 اسفند تا 2 فروردین به مدت سه روز تمرینات‌مان تعطیل باشد. البته زمان شروع تمرینات مشخص نیست و اینکه با چه شرایطی خواهد بود، چون بازیکنان ما هنوز حق و حقوق‌شان را دریافت نکرده‌اند و چهار ماه است که فقط وعده و وعید می‌شنوند.

وی در مورد شایعات چند روز اخیر مبنی بر اینکه احتمال دارد بازیکنان دوباره تمرینات پدیده را تحریم کنند، تأکید کرد: گاهی اوقات تمرین نکردن بهتر از تمرین کردن است. شرایط تمرینات ما طوری است که فقط در مورد مشکلات مالی، کسر مجدد امتیاز از پدیده، احتمال منحل شدن باشگاه و این‌گونه مسائل صحبت می‌کنیم. وقتی ذهن بازیکنان درگیر است یا مصدوم می‌شوند یا ممکن است بازیکنان دیگر را مصدوم کنند. واقعاً نمی‌دانم چه شرایطی در روزهای آینده ایجاد خواهد شد، ولی امیدوارم که مشکلات مالی‌مان حل شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین یادآور شد: امسال شرایط خوبی داشتیم، ولی مشکلات از کسر شش امتیاز شروع شد و در ادامه هم اتفاقاتی افتاد که روی ذهن و تمرکز بچه‌ها تأثیر گذاشت. من هم سوپرمن نیستم که یک تنه مشکلات را برطرف کنم. من هنوز هم حسرت می‌خورم که در نیم‌فصل اول مدعی کسب سهمیه بودیم، ولی به یک‌باره با این همه مشکل مواجه شدیم.

مهاجری همچنین در مورد جدایی کریمویی، مدیرعامل باشگاه پدیده از این باشگاه تصریح کرد: او در مدتی که در باشگاه حضور داشت زحمات زیادی کشید، ولی حمایت نشد. من هم می‌خواستم چند بار استعفا بدهم، ولی تعهداتی که به بازیکنان داشتم شرایط را طور دیگری رقم زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ma5wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری: متأسفانه امروز هم شاهد تکرار دوباره اشتباهات داوری بودیم