تاریخ انتشار: 1397/01/04 19:24
کد خبر: 154882

به منصوریان برای عید پیام دادم/ من بی سر و صدا هستم!

سرپرست استقلال تهران در گفت و گویی نوروزی شرکت کرد.
به منصوریان برای عید پیام دادم/ من بی سر و صدا هستم!

 یکی از چهره های همیشه خوشتیپ فوتبال ایران که بعد از چند سال دوباره به میادین بازگشت؛ نصر عبداللهی بود. سرپرست تیم فوتبال استقلال که نشان داده هنوز هم دود از کنده بلند می شود و با اینمه پا به سن گذاشته اما هنوز صلابت سال های دور و زمانی که مرحوم حجازی و پورحیدری کار می کرد را دارد. این مصاحبه را از دست ندهید:

*عمو نصی سال 96 برای شما چطور بود؟

سال معمولی بود که اتفاق خاصی در آن برای من رخ نداد. از لحاظ فوتبالی هم بالا پایین زیادی داشت و هم روزهای خوب داشتیم و هم روزهای بد.

*آرزوی شما برای سال 97 چیست؟

آرزو می کنم همه خوب و سلامت باشند و محتاج هیچ کسی نباشند و خودشان بتوانند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند. این فکر می کنم مهمترین اتفاق ممکن برای هر انسانی می تواند باشد.

*دل نصر الله عبداللهی برای چه کسی بیش از همه تنگ شده است؟

دلم برای رفقایم که دیگر پیشم نیستند تنگ شده است. برای ناصر حجازی، منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی و ... برای مادرم که دیگر سایه پرمهرش بالای سرم نیست و همسر عزیزم که خیلی زود از پیشم رفت و تنهایم گذاشت به شدت تنگ شده است و در این روزها این دلتنگی دوچندان می شود.

*بهترین عیدی که در این سال ها گرفته اید چه بوده که همیشه به یادش بوده اید؟

معمولا عیدی را خانواده ها می دهند و به فرزندانشان عیدی می دهند. من هم از این قائده مستثنی نیستم. اولین باری که پدر و مادرم برایم عیدی گرفتند را هیچ وقت فراموش نمی کنم و خیلی برایم خوشایند و جذاب بود.

*سال 96 برای مردم ایران سال تلخی بود و اتفاقات ناگوار زیادی هم رخ داد...

بله. دقیقا همینطور است. خیلی از هموطنانمان عزادار از دست رفته هایشان در حوادث مترقبه و غیر مترقبه اخیر هستند. امیدوارم دیگر شاهد چنین بلاهایی نباشیم. امیدوارم همه به خوبی و خوشی زندگی کنند.

*چه چیزی از سفره هفت سین یا به طور کلی عید برای شما جذاب تر ودوست داشتنی تر است؟

من بیش از هر چیزی عاشق سبزی پلو با کوکو و ماهی هستم و آن را خیلی دوست دارم. معمولا شب قبل از عید این غذا درست می شود و خیلی آن را دوست دارم.

*استقلال هم سال سختی را پیش روی خود دارد....

سال سختی است اما آتیه روشنی دارد. خیلی به این تیم امیدوارم. ان شالله بتوانیم همان ابتدا جام حذفی را به دست بیاوریم و به هواداران تقدیم کنیم و در ادامه برای جام های دیگر هم اقدام کنیم.

*برای سال نو به علیرضا منصوریان هم پیام میدهید؟

بله. چرا ندهم؟ علیرضا را دوست دارم و هر جا که هست برایش آرزوی موفقیت می کنم. من نه تنها به او بلکه به همه کسانی که شماره شان را دارم پیامک می دهم و عید را تبریک می گویم.

*تعطیلات کجا می روید؟

در تهران می مانم و سعی می کنم از خلوتی پایتخت نهایت استفاده را ببرم و کمی نفس بکشم.

*فکر می کردید دربی هشتاد و ششم را را از پرسپولیس ببرید؟

وجدانان مطمئن بودم که می توانیم این بازی را ببریم و همینطور هم شد. همه این شادی ها و ناراحتی ها یک آن است و زود می گذرد. من همان روز که فولاد را بردیم مطمئن بودم دربی را می بریم.

*به عنوان سوال آخرمی گویند شما بی سرو صداترین سرپرست دنیا هستید. این را قبول دارید؟

چه کار باید بکنم؟ باید پشتک بزنم؟ من کار خودم را انجام می دهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7xql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور کار عجیب و غریبی در بازی استقلال انجام نداد /  این حرف ها در حد شایعه است