تاریخ انتشار: 1397/01/05 09:52
کد خبر: 154848

میزبانی الاهلی از تراکتورسازی در ورزشگاه قدیمی العین

باشگاه الاهلی عربستان، ورزشگاه قدیمی تیم العین را برای میزبانی برابر تیم تراکتورسازی انتخاب کرد.
میزبانی الاهلی از تراکتورسازی در ورزشگاه قدیمی العین

 تراکتور و الاهلی چند روز بعد دیداری حساس و سرنوشت ساز را برگزار خواهند کرد. دیداری که میتواند منجر به حذف یا زنده نگه داشتن امیدهای صعود تراکتورسازان شود. در بازی رفت، تیم قرمزپوش تبریز در عمان از الاهلی میزبانی کرد و آن دیدار، کم تماشاگرترین بازی هفته اول رقابت‌ها شد.

حال باشگاه الاهلی عربستان، کشور امارات و وززشگاه قدیمی الاهلی را برای بازی پیش رو انتخاب کرده است. ورزشگاه القطاره که سال ها پیش وظیفه میزبانی از بنفش پوشان را برعهده داشت و حال دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد. العین سه ورزشگاه دارد و یکی از ثروتمندترین تیم ها به شمار می‌رود.

این ورزشگاه، استادیومی خوش یمن برای ایرانی ها به شمار می‌رود. در سال های نه چندان دور، پرسپولیس با دو گل العین را در تهران شکست داد و با هدایت علی پروین، در این ورزشگاه به مصاف العین رفت. سرخ ها با دو گل از حریف عقب افتادند اما با تعویض های سلطان به بازی برگشتند و در نهایت آن دیدار با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید و پرسپولیس تیم بزرگ العین را با ستاره های نامدارش شکست داد.

تیم آبی پوش پایتخت نیز خاطرات خوبی از ورزشگاه القطاره دارد. این استادیوم در یک فصل میزبان مرحله گروهی جام باشگاه ها بود و استقلال با العین، الهلال و کوپه داغ هم گروه شده بود. آبی ها العین و الهلال را شکست دادند و به کوپه داغ باختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wdmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افت شدید الهلال در آستانه بازی با استقلال