تاریخ انتشار: 1397/01/09 16:42
کد خبر: 154313

صحبت های سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برد شیرین برابر نفت تهران

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که تیمش می توانسته در نیمه اول نفت تهران را شکست دهد.
صحبت های سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برد شیرین برابر نفت تهران

وینفرد شفر در نشست خبری پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: در نیمه اول این فرصت را داشتیم که برنده شویم. نمی‌خواستم امید ابراهیمی و وریا غفوری را به میدان بفرستم، اما شاید بدون حضور آنها برنده نمی‌شدیم.

شفر افزود: بابت عملکرد تیمم در نیمه دوم تبریک می‌گویم. استقلال نشان داد که شخصیت خوبی دارد. حالا باید ملی‌پوشان را زیر نظر بگیرم تا مشکلی نداشته باشند.

سرمربی استقلال ادامه داد: مسئولیت همه بازیکنان با من است. چطور می‌شود بازیکنی دیشب به ایران برگردد و امروز به میدان برود؟ شما دید که امید و وریا چه عملکرد خوبی دارند و در واقع همه، عملکرد خوب بازیکنان ما را مشاهده کردند. من دیروز در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که بازیکنانم به لحاظ روحی و جسمی آماده‌اند.

وی عنوان کرد: شما دید که روزبه چشمی امروز بدون اشتباه بازی کرد. امید ابراهیمی هم بدون آنکه خوابیده باشد، وارد زمین شد. همچنین وریا غفوری عملکرد خوبی داشت. این نشان می‌دهد که ملی‌پوشان ما از هر نظر آماده هستند.

شفر گفت: من هر دو بازی تیم ملی ایران مقابل تونس و الجزایر را تماشا کردم. به نظرم حتی بازیکنانی که در خارج از ایران حضور دارند هم 90 دقیقه بازی نمی‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mamwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال 2 - نفت تهران 1/ استقلال سال ۹۷ را با پیروزی آغاز کرد