تاریخ انتشار: 1397/01/14 18:02
اختصاصی|
کد خبر: 153666

تقابل یک استقلالی با گزینه هدایت استقلال در لیگ یک!

هفته سی‌ام لیگ یک با تقابل دو مربی استقلالی پیگیری خواهد شد.
تقابل یک استقلالی با گزینه هدایت استقلال در لیگ یک!

 در هفته‌ای که صدرنشین مسابقات لیگ یک در خانه خود باید به مصاف تیم برق جدید میانه جدولی برود و ایرانجوان برای فرار از خطر سقوط نیازمند پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر دارد، دیدار دو استقلالی، نقطه عطف هفته سی‌ام لیگ یک خواهد بود.

تقابل سیروس دین‌محمدی و دراگان اسکوچیچ در بابل، از زیبایی‌های خاصی برخوردار خواهد بود. سیروس دین‌محمدی تجربه سال‌ها بازی و مربی‌گری در استقلال را دارد و در آن سو نیز مربی‌ای قرار دارد که در بین استقلالی‌ها بسیار محبوب است و حتی تا یک قدمی هدایت استقلال نیز پیش رفته است اما در نهایت به این مهم دست نیافته است. تقابل دراگان و سیروس، فردا در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

نقطه مشترک دو مربی در تیم‌هایشان رشد فنی و نتیجه‌گیری آنهاست. درحالی که شهرداری تبریز تا قبل از حضور سیروس دین محمدی فقط یک برد را در لیگ کسب کرده بود، پس از دین‌محمدی تعداد بردهای آنها به عدد 9 نرسید که نشان از نتیجه مطلوب تغییر روی نیمکت این تیم دارد. در آن سو نیز اسکوچیچ موفق شد بابلی‌ها را برای اولین بار فینالیست جام حذفی کند و فاصله خونه به خونه با تیم صدرنشین لیگ یک را نیز به عدد 3 کاهش دهد و امیدواری آنها به صعود را صدبرابر کند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بابل رقم خواهد خورد و آیا مرد استقلالی، گزینه هدایت استقلال را متوقف خواهد کرد، یا اسکوچیچ در قلعه شیران بابلی، به مربی اسبق استقلال درس فوتبال خواهد داد!

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjbyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جام حذفی| خونه به خونه در رادار گسترش فولاد؛ اسکوچیچ می‌تواند طلسم‌شکنی کند؟!