تاریخ انتشار: 1397/01/14 18:25
کد خبر: 153661

انتقاد پیشکسوت استقلال به بازی احساسی آبی پوشان!

پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان مقابل الریان می توانستند با اختلاف گل بیشتری حریف خود را شکست دهند.
انتقاد پیشکسوت استقلال به بازی احساسی آبی پوشان!

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در مورد دیدار تیمش مقابل الریان به خبرنگار ما گفت: ترکیب شفر برای این دیدار سورپرایز خوبی بود. در نگاه اول به نظر می رسید که تیم بدون مهاجم بازی خواهد کرد و در عمل نیز دیدیم که این اتفاق افتاد و تیم با تیکه بر تاکتیک از پیش طراحی شده توانست نتیجه لازم را بگیرد. به نظرم شفر برای این بازی بیش از آنکه ریسک کرده باشد، نتیجه اعغتقاد و باور به کارش را گرفت.

او ادامه داد: سالها در استقلال دچار یک دور باطل شده بودیم و روی این اشتباه نیز اصرار می شد. مثلاً وقتی مجتبی جباری از تیم رفت، همه به دنبال آوردن یک جباری دیگر در تیم بودند. یا ابتدای فصل سرمربی تیم تاکید داشت که تیمش با یک فوروارد نوک بازی کند که گاهی این سیستم ایده آل نبود یا ابزار لازم را در اختیار نداشت. شفر نشان داده تیمش همانند تیم های بزرگ دنیا مثلاً آلمان و اسپانیا براساس برنامه و تاکتیک بازی می کند نه فرد خاصی!

پاشازاده با اشاره به بازی احساسی استقلال در نیمه دوم گفت: به نظرم اگر بچه ها کمی باهوش تر بودند می توانستند با تعداد گلهای بیشتری از زمین بازی خارج شوند. الریان که چیزی برای از دست دادن نداشت، نیمه دوم جلو آمده بود و استقلال باید با استفاده از بازیکنان سرعتی خود از فضای به وجود آمده پشت سر مدافعان الریان به بهترین شکل استفاده می کرد.

وی افزود: مگر ما سال گذشته به خاطر همین بازی بی محابا و انتحاری 6 گل از العین نخوردیم؟ استقلال باید روند خوب بازی هایش را با بردهای پرگل تکمیل کند. شاید برد 2 بر صفر نتیجه مطلوبی به نظر بیاید ولی من نیمه دوم خیلی حرص خوردم که چرا بچه ها برای زدن گلهای بیشتر حریص نیستند.

پیشکسوت استقلال با تمجید از بازی روزبه چشمی گفت: روزبه یک بازیکن کامل است که هم توانایی بازی در خط دفاعی و هم در خط میانی را دارد. او همیشه بازدهی خوبی برای استقلال داشته و عصای دست کادر فنی بوده است. پژمان منتظری هم به خوبی خط دفاع تیمش را رهبری کرد و اگر به شرایط ایده آل بدنی اش بازگردد، به لحاظ ذهنی و هوش یکی از بهترین مدافعان فوتبال ماست. بازی فرشید اسماعیلی را هم پسندیم که بازهم توانست پاس گل بدهد و در برنامه های هجومی تیم حضور مثبت و تاثیرگذاری داشت.

پاشازاده با اشاره به بازی سخت تیمش مقابل الهلال تصریح کرد: جدا از اینکه الهلال حذف شده آنها به خاطر مسائلی که سالهاست بین دو کشور وجود دارد، با تمام توان بازی خواهند کرد. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و قطعاً در کنار بازی حیثتی رو به خشونت و حاشیه نیز خواهند آورد. باید بازیکنان بازی را مدیریت کنند و بزرگترهای تیم اجازه ندهند حواشی بر کیفیت بازی شان غلبه کند.

وی بازی این هفته استقلال مقابل سیاه جامگان را حساس توصیف کرد و گفت: آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و بازیکنان سیاه جامگان می آیند که با ارائه بازی خوب نگاه ها را متوجه خودشان کنند تا سال آینده هم تیم داشته باشند. نباید حریف را دست کم گرفت و استقلال با ارائه بازی همیشگی اش می تواند یک سه امتیاز آسان را کسب کرده تا برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی راه خود را هموار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4maqny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر :بازیکنان استقلال و پرسپولیس رفتاری دوستانه دارند / به دوستانم توصیه کرده‌ام که به ایران سفر کنند