تاریخ انتشار: 1397/01/15 16:04
کد خبر: 153551

برانکو: همه بازیکنان را برای فصل بعد می خواهم/ با همه بی عدالتی ها بهترین نتایج را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی همه بازیکنان را برای فصل بعد می خواهم.
برانکو: همه بازیکنان را برای فصل بعد می خواهم/ با همه بی عدالتی ها بهترین نتایج را گرفتیم

به گزارش فرتاک ورزشی ؛ برانکو در پایان تمرین امروز پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف منشا اظهار کرد: انتظارمان این است که منشا بهتر از این شود. به هر حال او مهاجم است و تحت فشار قرار دارد و تا آخر فصل منتظر می مانیم تا وضعیت این بازیکن مشخص شود. همه بازیکنان را برای فصل بعد می خواهم.

داور بازی با سایپا تیم ما را نابود کرد 

سرمربی پرسپولیس درباره  افت این تیم بعد از باخت در دربی گفت: متوجه سئوال شما نمی شوم. تیم یوونتوس هم برابر رئال مادرید شب گذشته گلی نزد.  در بازی با سایپا 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و 24 شوت به سمت دروازه حریف زدیم. 7 موقعیت گلزنی داشتیم که 2 مرتبه آن به تیر دروازه برخورد کرد. داور این بازی هم با قضاوت نادرست خود تیم ما  را نابود کرد.  گویا این داوری‌ها بر علیه تیم ما عادی شده است. از لحاظ آماری هم موثرترین تیم لیگ هستیم و کمترین گل را در لیگ هفدهم دریافت کردیم.

با همه بی عدالتی ها بهترین نتیجه را گرفتیم  


برانکو درباره اظهار نظر کلانی بابت تغییر نگرش او بیان کرد:  انتقادها همیشه خوب است. هر کسی حق دارد نظر خودش را بگوید. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که پرسپولیس هرگز مثل امسال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان  نتیجه نگرفته است.  با همه بی عدالتی ها بهترین نتیجه را گرفتیم. به هر حال  انتقاد همیشه وجود دارد و من هم همیشه به آنها خوش‌آمد می‌گویم.

 

  او تصریح کرد: از نتیجه بازی برابر نسف قارشی و عملکرد بازیکنان و تاکنیک تیمی رضایت دارم. این بازی فوق‌العاده جنگنده بود و بازیکنان ما حداکثر توان خود را گذاشتند و  حریف را در کنترل خود درآوردند و نتیجه لازم را به دست بیاورند. از لحاظ آماری هم خیلی از حریف بهتر بودیم. ما 15 ضربه به سمت دروازه داشتیم اما  حریف ازبکستانی فقط چهار ضربه به سمت دروازه‌مان زده بود.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد:  به‌هرحال مهمترین مسئله این است که از گروه‌مان صعود کردیم اما حق دارید که از تیم ما انتقاد کنید. امسال با کسب 10 امتیاز صعودمان را به مرحله بعد قطعی کردیم اما سال گذشته در این مقطع زمانی 6 امتیاز گرفتیم و با برد برابر الوحده امارات هم صعودمان به مرحله بعد قطعی نبود.

برای ما حریف بعدی مان در لیگ قهرمانان آسیا مهم نیست 


برانکو درباره اینکه ترجیح می‌دهد تیمش در مرحله  بعدی لیگ قهرمانان آسیا با چه تیمی بازی کند، تصریح کرد: من شب گذشته بازی تراکتورسازی مقابل الاهلی را دیدم. آنها با تیم چند ماه پیش خود تفاوت زیادی داشتند و چند بازیکن خوب خود از جمله لئوناردو را از دست داده‌اند. البته برای ما مهم نیست که با چه تیمی برخورد کنیم بلکه مهم روش بازی کردن خودمان است.

 سرمربی پرسپولیس گفت: در مورد محل میزبانی با الاهلی عربستان تصمیم‌گیری می کنیم.  ما حق داریم محل یکی از بازی‌های رفت و برگشت برابر نماینده عربستان را مشخص کنیم و حریف ما هم همین کار را می کند.  همان‌طور که تیم الاهلی عربستان شب گذشته تصمیم گرفت  در زمین العین از تراکتورسازی میزبانی کند.


سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه تیمش بازی سختی مقابل پدیده تصریح کرد: بله این واقعیت است. در بازی رفت در تهران هم اگر خاطرتان باشد خیلی حفظ نتیجه مقابل این تیم کاری سخت بود. تا قبل از اینکه شش امتیاز از پدیده کسر شود، این تیم  با قاطعیت در بالای جدول بود. به حریف مشهدی خود  احترام می‌گذاریم اما  برای کسب پیروزی به مشهد می رویم.  در مجموع بازی سختی پیش رو داریم.  

اکنون که چوک رفته است خوب شده است!

سرمربی تیم پرسپولیس درباره احتمال بازگشت سرتن چوک گفت:  یعنی من هیچ کاری نمی‌کنم! زمانی آندره پانادیچ رفت، گفتند جای او خالی است، چون چوک خوب نیست اما ما قهرمان شدیم. اکنون که چوک رفته، خوب شده است.

درباره شکایت از پدر آزمون اطلاعی ندارم 

او در پایان درباره اینکه  گفته می‌شود می‌خواهد از پدر سردار آزمون شکایت کند، گفت: نمی‌دانم و درباره این موضوع خبر ندارم. انتقاد همواره در دنیای فوتبال وجود دارد.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mqzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: برایمان مهم نیست که با چه تیمی برخورد کنیم/ تمام بازیکنان را می‌خواهم