تاریخ انتشار: 1397/01/17 14:23
کد خبر: 153288

گرشاسبی: هر روز با یک بدهی جدید روبرو می‌شویم / نمی‌دانم باشگاه سپاهان با چه ادله‌ای با محسن مسلمان مذاکره کرده است!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی با برانکو صحبت می‌کنم از او می‌پرسم که ما باید چه کاری انجام می‌دادیم که نکردیم که از ما انتقاد می‌شود اما قبول دارم که انتظارات از ما بالا است.
گرشاسبی: هر روز با یک بدهی جدید روبرو می‌شویم / نمی‌دانم باشگاه سپاهان با چه ادله‌ای با محسن مسلمان مذاکره کرده است!

حمیدرضا گرشاسبی ، درخصوص شرایط تیم پرسپولیس، انتقادهایی که به نحوه بازی‌های این تیم می‌شود، پیامک تهدیدآمیز پدر سردار آزمون به برانکو و اتفاقاتی که در ازبکستان رخ داده بود صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

در چند وقت اخیر در برخی رسانه‌ها و حتی فضای مجازی صحبت از این است که پرسپولیس مثل گذشته با طراوت و شاداب بازی نمی‌کند،‌شما این انتقادها را قبول دارید؟

وقتی که با آقای برانکو صحبت می‌کنم با هم این مساله را مرور می‌کنیم که ما باید چه کاری می‌کردیم که نکردیم و این صحبت‌ها بوجود می‌آید، ما تیمی هستیم که با اختلاف زیاد نسبت به تیم‌های دیگر قهرمان لیگ شدیم و اولین تیم صعود کننده ایرانی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نام گرفتیم. به هر حال انتظارات از ما بالا است و وقتی شتاب تیم زیاد است طبیعی است که دوره‌ای هم پرسپولیس دچار افت شود. به هر حال سرعت سبقت ما نسبت به بقیه تیم‌ها بیشتر بود و همه تلاش می‌کردیم تا به موفقیت برسیم اما من باشگاهی را تحویل گرفتم که در آستانه محرومیت قرار داشت و پنجره نقل و انتقالات آن هم بسته بود و این مسائل هم در عملکرد تیمی ما بی‌علت نیست. ما همه بازیکنانمان را نیاز داریم چرا که با آنها به موفقیت رسیدیم. به هر حال مسائل و مشکلات ما در نقل و انتقالات از لحاظ روحی روانی اثرگذار است و هر روز با یک بدهی جدید روبرو می‌شویم که حتی خطر تعلیق و موارد دیگر را به دنبال دارد. ما باید مراقب باشیم و هوادارانمان صبورانه از تیم حمایت کنند. با بازیکنان برای تمدید قرارداد حرف زدیم و رایزنی‌ها ادامه دارد هرچند که 3-2 بازیکن آمدند و صحبت کردند و برخی دیگر خواهش کردند تا بعد از آخرین بازی لیگ وضعیتشان مشخص شود. ما تلاش خودمان را کرده و می‌کنیم تا بازیکنان قراردادشان را تمدید کنند و کار با آرامش پیش برود.

چند روز پیش خبری منتشر کردیم مبنی بر پیامک توهین‌آمیز و تهدیدآمیز پدر سردار آزمون به برانکو اما شاهد بودیم که از سوی باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی انجام نشد و ساکن بودن باشگاه در قبال این مساله عجیب و البته غیرقابل باور بود.

ببینید خود برانکو راغب نبود که ما به این مساله ورود کنیم و برخوردی از سوی باشگاه صورت بگیرد. این اتفاق از سوی یک باشگاه نبود که ما بخواهیم نسبت به این مساله ورود کنیم؛ بلکه یک شخص این کار را انجام داد و از حیطه اختیارات خودش فراتر رفت تا چنین پیامکی ارسال کند اما دیدید که برانکو محترمانه به او جواب خسته نباشید داد و جوابی دیگر نداد. باشگاه که نمی‌تواند با افراد و اشخاص برخورد کند بلکه اگر برانکو شکایتی نسبت به این مساله داشت ما حتما به این موضوع ورود می‌کردیم اما برانکو بزرگواری کرد و خودش پاسخ محترمانه‌ای داد و از ما درخواستی برای مقابله نداشت اما ما واقعا تا به حال ندیده بودیم که یک پدر در فوتبال حرفه‌ای پسرش و مواردی از این دست دخالت کند.

روز گذشته هم هدیه‌ای از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به برانکو داده شد.

در روزهای ابتدایی سال ما به رسم احترام و عید دیدنی به دیدار آقای سلطانی‌فر رفتیم و همراه با برانکو و اعضای هیات مدیره سال نو را به او تبریک گفتیم. در پی این اتفاق آقای سلطانی‌فر در اقدامی جالب توجه هدیه‌ای که یک کتاب تاریخی بود را به برانکو و همچنین شفر سرمربی استقلال اهدا کرد که این کتاب درباره ایران‌شناسی بود. به نظر من این کار وزیر ورزش کار شایسته‌ای بود که ما از آقای وزیر ورزش تشکر می‌کنیم که به دو سرمربی خارجی تیم‌های تحت مالکیت وزارت ورزش و جوانان توجه خوبی دارد.

روز گذشته علی دایی در نشست خبری تیمش اعلام کرد که مسئولان باشگاه پرسپولیس خود را به کوچه علی چپ زده و طلب او را نمی‌دهند. پاسخ شما به این صحبت‌ها چیست؟

قبل از این ما با آقای دایی صحبت‌هایی کرده بودیم و او گفت که با وکلایش در این باره صحبت کنیم. ما حتی مبلغی را به عنوان پیش‌ پرداخت به آقای دایی پرداخت کردیم و قرار بود مابقی پول باقی مانده را قبل از عید بدهیم اما یکی از صرافی‌هایی که در زمان قبل از پرسپولیس بابت سکه، دلار و ارز از پرسپولیس طلب داشت از حساب ما پولی برداشت کرد و به همین دلیل ما به آقای دایی ما به آقای دایی بدقول شدیم اما با همه مشکلی که وجود دارد تلاش خواهیم کرد تا بدهی به آقای دایی را در اولویت پرداختی‌های خود قرار دهیم.

در ازبکستان هم شنیدیم که برخورد نامناسبی با شما و هیات همراهتان در ورزشگاه شهر قارشی انجام شده است.

طبق قانون بین‌المللی ما پذیرایی بسیار خوبی از مسئولان باشگاه نسف قارشی در تهران انجام دادیم و حتی در هتل آنها حضور پیدا کرده و برخورد بسیار گرمی با آنها داشتیم. حتی در استادیوم آزادی آنها را در VVIP مستقر کردیم و اعلام کردیم که هر چند نفر میهمانی که دارند را در بهترین قسمت جایگاه ویژه مستقر خواهیم کرد چرا که می‌خواستیم میهمان‌نوازی ایرانی‌ها را به بهترین شکل نشان دهیم اما زمانی که ما به ازبکستان رفتیم برای استقرار ما یک اتاق کوچک در گوشه انتهایی ورزشگاه را به ما دادند که ما نسبت به این مساله معترض شدیم و گفتیم که قانون بین‌المللی را رعایت کنید. بعد از اعتراض‌های ما مدیرعامل باشگاه نسف قارشی به سراغ ما آمد و ما را به قسمت ویژه ورزشگاه بردند و به ما هم احترام گذاشتند.

به عنوان سوال پایانی؛ هواداران پرسپولیس دوست دارند بدانند که آیا بازیکنی از این تیم در پایان فصل جدا می‌شود یا نه؟

تا این لحظه جدایی هیچ بازیکنی قطعی نیست اما باید این را هم بگویم که نمی‌دانم باشگاه سپاهان با چه ادله‌ای با محسن مسلمان مذاکره کرده است. ما در کوران مسابقات هستیم و لیگ هنوز تمام نشده آنها با بازیکن ما مذاکره کردند و رقم‌های نجومی هم ارائه دادند که این اتفاقات قابل تامل است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pe9br

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام سرنوشت ساز مسئولان باشگاه پرسپولیس برای سرخ پوشان