تاریخ انتشار: 1397/01/17 21:01
کد خبر: 153232

ویسی: بازیکنانمان طوری بازی کردند انگار سهمیه آسیایی در جیب آنهاست

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به انتقاد از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل گسترش فولاد پرداخت.
ویسی: بازیکنانمان طوری بازی کردند انگار سهمیه آسیایی در جیب آنهاست

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از شکست مقابل گسترش فولاد، گفت: با توجه به شرایط بازی‌ها و اینکه رقبایمان بازی‌های سختی داشتند با کسب سه امتیاز می‌توانستیم شرایط خوبی داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه آنقدر بی‌عرضه و بی لیاقت بودیم که  نتوانستیم مساوی بگیریم. با تساوی هم چند هفته خیالمان راحت بود. بازی بسیار بد و بی خیالی انجام دادیم. طوری بازی کردیم که انگار سهمیه آسیا را گرفتیم و این مجوز را در جیب داشتیم. اگر گسترش فولاد می‌خواست بازی کند و عمکلرد خودش را داشت 4-5 گل می‌خوردیم. آنقدر شکم سیر بودیم که حال خودم هم بهم خورد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه دلیل بازی نه چندان خوب شاگردانش چیست، اظهار داشت: ما آنقدر به جدول، مردم و باشگاه‌همان بدهکار هستیم که دو برد هیچ با 10 برد هم کار خاصی نکردیم. بازیکنان ما امروزشرایط خوبی نداشتند. به بازی‌های آینده امیدوار هستیم.

وی افزود: تیم ما امروز تعطیل بود. از خود من گرفته تا سایرین امروز فکر می‌کردیم برنده می‌شویم. اولین بار بود که قبل از دقیقه 10 گل زدیم. تیمی که آنقدر بازیکن با تجربه دارد نمی‌تواند 5 دقیقه از گل خود دفاع کند. به بازیکنان بین دو نیمه گفتم یک بر یک مساوی هم دو هفته ما را در جدول نگه می‌دارد. از بازیکنان با تجربه ناراحتم. من در زمین نمی‌توانم نوع رفتارم را نشان دهم. ما موقع قرارداد تعهد می‌دهیم و حرف می‌زنیم اما موقع اجرا که می‌شود حالمان خراب می‌شود. روز اول به مردم خوزستان قول دادم تیم می‌ماند و هنوز هم در این مورد می‌گویم شک نکنید اما بهترین فرصت را داشتیم که از آن استفاده نکردیم. خدا یکبار دیگر به ما شانس می‌دهد.

ویسی در مورد شرایط موسی کولی‌بالی، خاطرنشان کرد: کولی‌بالی مدت‌ها است که حضور ندارد. دندان پوسیده را در آوردیم و به باشگاه دادیم تا تکلیف او روشن شود. نمی‌دانم وضعیت او چه شد اما کارش درست نبوده است. اگر پول نگرفته همه پول نگرفتیم. کولی بالی بیشتر از بقیه پول گرفته است. اگر به خاطر من هم که شده که او را از مالی آوردم باید بازی می‌کرد. یک روز قبل از بازی با مشکی پوشان گفت قول می‌دهم این چهار بازی به میدان بروم اما یک روز بعد از قولش نیامد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eegy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پنج هفته مافوق سخت؛ شفر چه می کند؟!