تاریخ انتشار: 1397/01/18 20:01
کد خبر: 153113

سومین باخت سه گله سپیدرود با کریمی!

سپیدرود از زمان حضور کریمی نتواسته خارج از خانه به گل دست یابد و سه بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرده است.
سومین باخت سه گله سپیدرود با کریمی!

به گزارش فرتاک ورزشی، سپیدرود در یکی از بازی های حساس خارج از خانه خود در اصفهان با نتیجه سه بر صفر مسابقه را به ذوب آهن واگذار کرد.


بنابراین گزارش، مسابقه سپیدرود با ذوب آهن دهمین مسابقه ای بود که کریمی بر روی نیمکت تیم محبوب شمالی می نشست و در این میان متحمل پنجمین باختش شد. کریمی با سپیدرود سه برد و یک تساوی خانگی و یک تساوی خارج از خانه نیز کسب کرده است.


آنچه که آمار 5 باخت از 10 بازی را برای سپیدرود کریمی بیشتر مورد توجه قرار می دهد تحمل سه بازی با باخت سه بر صفر هست. رشتی ها در نیم فصل اول با نظرمحمدی تنها در برابر پارس جنوبی سه گل دریافت کرده بودند که در آن بازی موفق به زدن یک گل شده بودند.


دیگر آمار ضعیف سپیدرود، عدم زدن گل در بازی های خارج از خانه در دور برگشت می باشد. سپیدرود سه بازی را برابر نفت آبادان، استقلال تهران و ذوب آهن سه بر صفر باخته و دو باخت دو بر صفر برابر سیاه جامگان و یک بر صفر برابر پدیده و یک تساوی صفر بر صفر برابر پیکان تمام آمار این تیم در بازی های خارج از خانه دور برگشت است.


آخرین گل سپیدرود در خارج از خانه در اهواز برابر فولاد در دور رفت بود که البته آن بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد و در کل این فصل سپیدرود هرگز نتوانسته خارج از خانه با برد به رشت بازگردد.


سپیدرود در هفته های بیست و هشتم و بیست و نهم در رشت برابر تراکتورسازی و فولاد مصاف می دهد و برای تغییر آمار ضعیف خارج از خانه خود تنها در هفته پایانی برابر پرسپولیس قهرمان شده، فرصت دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ma8db

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی یا کریمی؛ کدام یک ناظر جشن قهرمانی پرسپولیس خواهند بود؟