تاریخ انتشار: 1397/01/19 22:03
کد خبر: 152962

سناریویی پرسپولیس-سیاه جامگان این بار برای سپیدرود تکرار می شود؟!

سپیدرود رشت برای ماندن در لیگ برتر در مسیری قرار گرفته که فصل قبل سیاه جامگان در آن قرار داشت.
سناریویی پرسپولیس-سیاه جامگان این بار برای سپیدرود تکرار می شود؟!

 در حالی که سقوط تیم سیاه جامگان مشهد با شکست مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم قطعی شده، به نظر می رسد از میان ۴ تیم پدیده، استقلال خوزستان، سپیدرود رشت و نفت تهران دیگر سقوط کننده به دسته اول مشخص خواهد شد.

یادمان نرفته که فصل گذشته سیاه جامگان مشهد در حالی که در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار داشت، هفته آخر مقابل پرسپولیس قرار گرفت که از چند هفته قبل قهرمانی اش قطعی شده بود و با بازیکنان ذخیره اش به مشهد رفت. شکست تیم برانکو برابر تیم میثاقیان باعث شد تا مشهدی ها در هفته آخر مجوز ماندن در لیگ را دریافت کنند و صبای قم دومین سقوط کننده به دسته پایین تر لقب بگیرد. این اتفاق باعث انتقاداتی به برانکو و تیمش شد که با تمام قوا در مشهد به میدان نرفتند.

حالا به نظر می رسد این ماجرا این فصل هم برای سرخپوشان در هفته پایانی تکرار خواهد شد. آنها باید هفته سی ام مقابل سپیدرود رشت در تهران قرار بگیرند که جزو تیم های در معرض سقوط است. حتما برانکو که مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد، در بازی هفته پایانی نمی خواهد از بازیکنان اصلی اش استفاده کند و این یک فرصت مناسب برای علی کریمی و تیمش خواهد بود تا با گرفتن ۳ امتیاز از سرخپوشان در لیگ بمانند.

باید دید سناریویی که فصل گذشته باعث شد سیاه جامگان در لیگ برتر بماند، این بار برای سپیدرود رشت تکرار خواهد شد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nb9nk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی یا کریمی؛ کدام یک ناظر جشن قهرمانی پرسپولیس خواهند بود؟