تاریخ انتشار: 1397/01/20 11:52
کد خبر: 152917

پرسپولیس نباید با بازیکنان بی فایده مثل منشا و رسن تمدید کند

سرمربی سابق پرسپولیس اعتقاد دارد با توجه به گرانی دلار نیازی به تمدید قرارداد بشار رسن و گادوین منشا نیست.
پرسپولیس نباید با بازیکنان بی فایده مثل منشا و رسن تمدید کند

با وجود اینکه پرسپولیس با اقتدار در لیگ هفدهم موفق شد برای دومین سال متوالی جام قهرمانی را به دست آورد اما چالش هایی پیش روی این تیم است. یکی از این مسائل چالش هایی است که میان سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی رخ داده و شاید در آینده به ضرر بازیکنان تمام شود.

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس درباره آینده این تیم عنوان کرد: برای این‌که پرسپولیس و بقیه تیم‌های لیگ و تیم‌ملی از این مناقشه‌های کی‌روش و مربیان باشگاهی ضرر نکنند حتماً باید نشستی بین آنها برگزار شود تا خیال بازیکنان آسوده شود و استرس خط خوردن از تیم‌ملی و نیمکت‌نشینی در باشگاه را نداشته باشند. در این صورت ملی‌پوشان پرسپولیس هم می‌توانند با خیال آسوده در این تیم بمانند ضمن این‌که آنها باید این را هم در نظر داشته باشند که بازی در هر تیمی مثل حضور در پرسپولیس نمی‌شود.

وی ادامه داد: قطعاً تمام بازیکنانی که در فصل اخیر برای قهرمانی پرسپولیس زحمت کشیدند جایگاه ویژه‌ای دارند اما آنها هم باید به حضور در این تیم افتخار کنند. پرسپولیس امسال به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات و همچنین گران شدن دلار شرایط سختی دارد و من از بازیکنان این تیم می‌خواهم امسال را با باشگاه کنار بیایند و به خاطر پول از پرسپولیس جدا نشوند.

درخشان در پایان افزود: به اعتقاد من با گرانی هر‌ روزه دلار، باشگاه نباید قرارداد بازیکنانی مثل منشأ و رسن را که فایده‌ای هم برای تیم نداشته‌اند را تمدید کند اما هرطور که شده برانکو باید حفظ شود. امیدوارم مدیریت باشگاه ترتیبی را اتخاذ کند که هم باعث ماندگاری برانکو شود و هم پرداختی‌های او سر موقع باشد تا او هم به صف طولانی طلبکاران اضافه نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgagn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس ِ برانکو، موردی نقض برای سندرم سال بعد از قهرمانی