تاریخ انتشار: 1397/01/20 12:10
کد خبر: 152915

توضیحات ابراهیم زاده درخصوص دلیل اُفت سپاهان در دو فصل اخیر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعتقاد دارد دیدارهای تیمش در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر سخت‌تر از سایر تیم‌ها است.
توضیحات ابراهیم زاده درخصوص دلیل اُفت سپاهان در دو فصل اخیر

منصور ابراهیم‌زاده درباره وضعیت تیمش و دلیل اُفت سپاهان در دو فصل اخیر اظهار داشت: تغییراتی که ابتدای فصل گذشته در قسمت بازیکنان و سایر عوامل باشگاه  به وجود آمد، باعث شد تا تیم ما کارایی خود را از دست بدهد. ضمن اینکه متأسفانه در برخی مواقع هم ما دچار بدشانسی شده‌ایم و هر چقدر هم زمان پیش رفت وضعیت بدتر شد و در نهایت هم به اینجا رسیدیم. اکنون تمام تفکر ما این است که بچه‌ها را آماده کنیم و چند بازی باقیمانده را با موفقیت به اتمام برسانیم تا سال بعد به جایگاه واقعی‌مان برگردیم. به جایگاهی که اکنون روی کاغذ داریم فکر نمی‌کنیم و فقط به این فکر می‌کنیم که فصل آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

وی که با برنامه «و اما ورزش» رادیو جوان صحبت می‌کرد درباره اینکه تغییرات زیاد باشگاه سپاهان در دو فصل اخیر به چه اندازه روی ناکامی این تیم تاثیر داشته است، تصریح کرد: باور ما این است که ثبات در بخش مدیریت و کادر فنی می‌تواند تیم را به موفقیت برساند. در دو سال اخیر تغییرات در باشگاه سپاهان زیاد بوده و همین موضوع هم باعث اُفت این تیم شده است. اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید با یک استراتژی بلندمدت وارد مسابقات شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره سه دیدار باقی‌مانده تیمش در لیگ و اینکه باید دو بازی را در ورزشگاه خانگی برگزار کند گفت: مسلماً این برای ما خوب است، اما کار سختی داریم. استقلال خوزستان برای بقاء و استقلال تهران هم برای سهمیه می‌جنگند. تیم صنعت نفت هم با توجه اینکه در میانه جدول حضور دارد بدون استرس مقابل ما بازی خواهد کرد. فکر می‌کنم بازی‌های ما سخت‌تر از سایر تیم‌ها باشد.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که «آیا برای حضور در فصل آینده با مدیران باشگاه سپاهان صحبت کرده است یا خیر؟» تاکید کرد: اکنون ما تمام فکر و ذکرمان را روی این موضوع گذاشته‌ایم که فصل را خوب تمام کنیم. بعد از آن به اندازه کافی فرصت داریم تا با باشگاه صحبت کنیم و ببینیم که می‌شود ادامه داد یا خیر.

وی درباره بحث جذب بازیکن جدید تیم سپاهان و شایعاتی که در چند روز گذشته به گوش می‌رسد، تصریح کرد: واقعیت این است که از نظر قانونی می‌توان 6 ماه پیش از پایان قرارداد بازیکن با او مذاکره کرد، اما شرایط فعلی ما ایجاب می‌کند اکنون به فکر این باشیم که فصل جاری را خوب به اتمام برسانیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odadd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکوت معنادار سرمربی سپاهان در مورد جباروف و مسلمان