تاریخ انتشار: 1397/01/20 13:29
کد خبر: 152908

نوری: هرچه اعتبار در فوتبال دارم از پرسپولیس است اما با تمام وجود برای پارس بازی میکنم

پارس جنوبی با وجود اینکه تا حدودی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده اما برای رسیدن به جایگاهی مناسب در پایان مسابقات به دنبال نتیجه گیری در سه بازی باقیمانده است.
نوری: هرچه اعتبار در فوتبال دارم از پرسپولیس است اما با تمام وجود برای پارس بازی میکنم

پارس جنوبی در هفته بیست و هشتم در تهران و ورزشگاه آزادی باید به مصاف پرسپولیس قهرمان این دوره لیگ برتر برود. پارس در حالی به مصاف پرسپولیس می رود که در نیم فصل اول این دو تیم رقابت اصلی را برای صدرنشینی باهم داشتند. با این حال اکنون پرسپولیس قهرمان شده و پارس کورسوی امیدی برای کسب سهمیه آسیا دارد. محمد نوری بازیکن باتجربه پارس جنوبی و کاپیتان سابق پرسپولیس ابتدا درباره قهرمانی تیم سابقش گفت:« ابتدا  جا دارد قهرمانی تیم پرسپولیس را به بازیکنان کادر فنی و مسئولان باشگاه و هواداران تبریک بگویم. این تیم  لیاقت قهرمانی را داشت و امیدوارم پرسپولیس با صلابت در لیگ قهرمانان ظاهر شود.»

او درباره تساوی بدون گل این تیم برابر فولاد در هفته بیست و هفتم گفت:« بازی با فولاد یک بازی یکطرفه بود اما  متاسفانه ما در ضربات آخر دقت لازم را نداریم. در این رابطه هم  می توان دلایل خاصی را توضیح داد یکی از دلایلش می تواند عدم تمرکز باشد یکی دیگر آن می تواند بی تجربگی و سال اول حضور برخی از بازیکنانمان در لیگ برتر باشد. همچنین اگر مسئولان یک مقدار شرایط را برای این تیم بهتر می کردند نیم فصل دوم  تیم نتایج بهتری می گرفت. ما بازی های زیبایی انجام دادیم و در مسابقات  اخیر حاکم مطلق بازی ها بودیم و می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما  عدم رسیدگی مسئولین تمرکزمان را گرفته بود و در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.»

نوری درباره بازی روز چهارشنبه تیمش برابر پرسپولیس گفت:« افتخار فوتبالی ام این است که 5 سال در این تیم بازی کرده و سه سال کاپیتان پرسپولیس بوده ام. در واقع  هرچه اعتبار در فوتبال دارم به خاطر حضور در پرسپولیس است. بازی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس برای من که از بچگی هوادارا این تیم بودم و  5 سال برای این تیم بازی کردم بسیار دشوار است  اما مطمئنا با تمام وجود برای پارس بازی و برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.»

او افزود:«اکثر بازیکنان ما دومین بار است در آزادی بازی می کنند و امیوارم روز خوبی را داشته باشند. درست است کار پارس برای سهمیه سخت شده است اماهمینکه در ره بندی یک پله بالاتر بیاییم کمتر از قهرمانی برای این تیم نیست. تلاشمان را می کنیم در این سه تا بازی تمام امتیازات را بگیریم.» او ادامه داد:« پرسپولیس قهرمان شده و بازی سختی مقابل السد داره و به احتمال زیاد از تمام نیرویش مقابل ما استفاده نمی کند .امیدوارم یک بازی خوب وزیبا از آب دربیاید و ما بتوانیم به سه امتیاز بازی برسیم.» محمد نوری در انتها گفت:« امیدوارم مسئولان استان بوشهر و شهر جم، استاندار وفرماندار به این تیم رسیدگی بیشتری کرده و از نظر مالی تیم را تقویت کنند تا بتوانند سال بعد تیمی قوی تر داشته باشند.امیدوارم هرچه زودتر شرایط برای سال بعد و ادامه فراهم کنند تا پارس به موفقیت برسد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eekea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: پرسپولیس با برانکو رشد چشمگیری داشته است