تاریخ انتشار: 1397/01/20 15:18
کد خبر: 152897

تاثیر ویژه شفر؛ شخصیت دهی به خط دفاع استقلال

تاثیر ویژه شفر؛ شخصیت دهی به خط دفاع استقلال

وینفرید شفر سرمربی آلمانی استقلال از اواسط فصل، هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت. این سرمربی آلمانی در 7 ماهی که در تهران حضور دارد، 27 مسابقه روی نیمکت آبی پوشان حضور داشته و نتایج قابل قبولی کسب کرده است. عملکرد دفاعی تیم شفر از جمله مسائلی است که تیم او را نسبت به گذشته متفاوت کرده و باعث شده تا آبی‌ها در دفاع بسیار موفق باشند.

استقلال در دوران شفر 2430 دقیقه در 27 مسابقه به میدان رفته و تنها 14 گل دریافت کرده که به این ترتیب از نظر زمانی تیم شفر هر 5/‌173 دقیقه، تنها یک گل خورده است. این عملکرد خوب دفاعی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا تیم شفر به مرحله بعدی صعود کند و آبی‌ها از انتهای جدول خود را به رده سوم لیگ برسانند و البته شانس اصلی قهرمانی در فینال جام‌حذفی باشند. برخلاف شرایطی که مدافعان استقلال در زمان مربیگری منصوریان داشتند اما با آمدن شفر نخست ساختار دفاعی استقلال خوب شد و همین شروعی شد برای برنامه‌های بعدی استقلال. آبی‌ها رفته رفته در تمام پست‌ها مشکلات‌شان حل شد و توانستند در روزهای پایانی لیگ در پله دوم جدول قرار بگیرند. به طور حتم در حال حاضر مدافعان استقلال مشتریان خاص خود را دارند که همین نکته نشان از شرایط متفاوت آنها دارد.

 نکته قابل توجه این است که در طول فصل جاری مدافعان جدیدی به تیم معرفی شدند. آرمین سهرابیان یکی از همان بازیکنان است. شفر حتی توانسته از بازیکنان در چند پست استفاده کند و به آنها اعتماد به نفس بدهد.

 این مساله می‌تواند آینده استقلال را تامین کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36re57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت های مکرر استقلالی ها؛ مشکل از کجاست؟