تاریخ انتشار: 1397/01/20 15:33
کد خبر: 152896

مصدومیت بد موقع وریا ۶۴ روز قبل از جام جهانی

مدافع ملی پوش استقلال در بدترین روزهای ممکن شانس حضور کامل در تمرینات را از دست داده است.
مصدومیت بد موقع وریا ۶۴ روز قبل از جام جهانی

به گزارش فرتاک ورزشی، وریا غفوری در ماه های گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ و آسیا بوده و درخشش فوق العاده ای با پیراهن آبی پوشان داشته است.

غفوری در کنار گلزنی در دربی، در آسیا نیز برای استقلال درخشید تا فصل او در هفته های گذشته به بهترین شکل سپری شود اما مصدومیت بد موقع او باعث شده تا این بازیکن از تمرینات آبی پوشان دور باشد. مدافع استقلال در دیدار با الریان برای این تیم گلزنی کرد اما سپس در تمرینات استقلال حاضر نشد و برابر سیاه جامگان نیز غایب بود.

این مدافع ملی پوش بعد از استراحت اجباری شفر، روز دوشنبه دقایقی در تمرین استقلال شرکت کرد اما هنوز اجازه حضور کامل در تمرینات استقلال را ندارد و نمی تواند در تمامی آیتم های تمرینی حاضر شود.

غفوری که امیدوار بود گزینه اصلی کی روش برای حضور در جام جهانی 2018 باشد، 64 روز قبل از شروع مسابقات به دلیل مصدومیت در کنار آبی ها حضور ندارد و احتمالا نمی تواند در دیدار با گسترش فولاد نیز حضور داشته باشد تا  به این ترتیب یک مصدومیت بد موقع، رویای حضور در روسیه را برای غفوری تهدید کند.  هر چند که مصدومیت این بازیکن طولانی نیست و هنوز زمان زیادی تا جام جهانی باقی مانده است.

آنچه در مورد مصدومیت وریا غفوری نگران کننده است این است که او برای حضور در ترکیب اصلی رقیب جدی به نام رامین رضاییان دارد که در بازی های دوستانه تیم ملی برای سیرالئون و تونس نشان داد فرم ایده آلی برای حضور در مهم ترین رقابت ملی جهان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wag9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت ستاره استقلال وی را از لیست خارج کرد!