تاریخ انتشار: 1397/01/20 17:59
تابش:
کد خبر: 152862

زیر پای بازیکن پرسپولیس ننشستیم / از نظر قانونی می توانیم با مسلمان وارد مذاکره شویم

مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان معتقد است مربیان ایرانی نیز در صورتی که تمامی امکانات برای آنها فراهم باشد می توانند مانند برانکو وشفر خوب نتیجه بگیرند.
زیر پای بازیکن پرسپولیس ننشستیم / از نظر قانونی می توانیم با مسلمان وارد مذاکره شویم

مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان در خصوص نتایج این تیم با منصور ابراهیم زاده و کسب تساوی مقابل تراکتورسازی گفت: به طور طبیعی راضی نیستیم، ولی به سه بازی آینده امیدوار هستیم. بچه ها خوب تمرین می کنند. البته در زمین تراکتورسازی یک امتیاز هم بد نبود. با توجه به تمرینات خوبی که داریم سه بازی آینده را امیدواریم بهتر بازی کنند تا برای فصل آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. 

وی ادامه داد: آقای ابراهیم زاده هم زمان کمی داشته اند و طی این مدت فقط می توان هماهنگی کوچکی ایجاد کرد. امیدوارم در سه بازی آینده بهتر بازی کنند. ضمن اینکه یک سری مصدومیت ها هم طی این مدت نظیر جلال علی محمدی داشتیم. البته انتهای فصل بررسی می کنیم ولی تدابیری اندیشیدیم تا با حفظ پیکره اصلی تیم برای قهرمانی وارد مسابقات سال آینده شویم. 

بازیکن سال های دور باشگاه سپاهان در خصوص صحبت هایی که در مورد سرمربیگری فصل آینده قلعه نویی در این تیم می شود، تاکید کرد: الان آقای ابراهیم زاده مربی ما هستند و اصلا حرفه ای نیست که در مورد جایگزین او صحبت داشته باشیم. قلعه نویی هم از مربیان خوب هستند و 2 سال خوب در اصفهان داشته اند. آخر فصل شرایط را بررسی می کنیم و تصمیم نهایی را می گیریم.

سرپرست موقت باشگاه سپاهان در خصوص صحبت هایی که در مورد دلالی در این تیم طی سال های اخیر مطرح شده و بازیکنان بی کیفیتی که طی 2 سال اخیر در این تیم به میدان رفته اند، خاطرنشان کرد: سپاهان دلال ندارد. مدیران برنامه بازیکنان و مربیان با همه باشگاه ها ارتباط دارند. ولی واقعا و به خصوص در مدتی که من آمده ام دلالی در باشگاه نداریم و به هیچ وجه دنبال این قضیه نیستیم. اگر بازیکنی را خواستیم با مدیربرنامه هایش صحبت می کنیم. دلالی در باشگاه سپاهان وجود ندارد و من اجازه نمی دهم این اتفاق رخ دهد. اعتراف می کنم در دو سه سال گذشته بازیکنان زیادی آمده اند که کیفیت نداشته اند و نمی خواهم دلایل آن را کالبد شکنی کنیم. بیشتر کادر فنی در مورد بازیکنانی که آمدند اصرار داشت و باشگاه دنبال این قضایا نبوده است. برخی بازیکنان را شخص آقای کرانچار اصرار داشتند. من این قول می دهم که هیچ وجه دلال گری جایی ندارد. سال ها در فوتبال هستم و مستقیما با هر بازیکنی که بخواهم صحبت می کنم. مطمئن باشید که اگر بازیکن خارجی هم در سال آینده به تیم ما اضاه شود، بازیکن خوب خارجی باشد. 

تابش در مورد اینکه آیا بازیکنی در لیگ برتر مورد نظر باشگاه سپاهان هست و همینطور اینکه چقدر صحبت های گرشاسبی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در مورد پیشنهاد نجومی به مسلمان صحت دارد، افزود:  این را متعدد عرض کردم. به طور طبیعی صد در صد دنبال رفع نقاط ضعف هستیم تا مجددا مدعی قهرمانی باشیم. بنده و کمیته فنی با نظر سرمربی در حال انتخاب بازیکن هستیم ولی در مورد مسلمان که گفته می شود رقم نجومی داده ایم اینگونه نبوده. از نظر قانونی می توانیم ولی این کار را نکردیم. در اخبار هم دیدم آقای گرشاسبی گفته که صحبت شده و رقم نجومی به مسلمان پیشنهاد شده، اما اصلا اینگونه نبوده است. سال گذشته پرسپولیسی ها از اول فصل با بازیکن ما صحبت کردند و حتی شنیدیم که برایش خانه هم گرفتند. در صورتی که آنها از لحاظ قانونی می توانستند 6 ماه پیش از پایان قرارداد بازیکن با او صحبت کنند، اما بازیکن ما را هوایی کردند ولی ما این کار را نکردیم و زیر پای بازیکن پرسپولیس ننشستیم.

وی با اشاره به اینکه 10 بازیکن لیگ برتری زیر نظر کمیته فنی باشگاه سپاهان هستند، تضویح داد: 10 بازیکن را زیر نظر داریم . 2،3 بازیکن از لیگ یک و 2،3 بازیکن خوب خارجی هم مدنظر ما هستند. ضمن اینکه مدیربرنامه های بازیکنان مکررا با ما در تماس هستند. قبل از تماس شما مدیر برنامه های یک بازیکن خارجی هم با من تماس گرفته بود و مستقیما مدیر برنامه های بازیکنان ایرانی هم تماس می گیرند. حداقل روزی یک یا دو تماس در این خصوص داریم. 

سرپرست موقت باشگاه سپاهان در خصوص اینکه آبا زیر نظر گرفتن برخی بازیکنان پیش از انتخاب و معرفی سرمربی فصل آینده حرفه ای است، بیان داشت: الان همه دنیا و همه باشگاه هماهنگ کننده دارند و بازیکنان خوب را در نظر  می گیرند. کمیته فنی بسیار کارآمدی داریم و واقعا فنی هستند. ضمن اینکه بازیکنانی انتخاب می کنیم که کارآمد باشند. در نهایت ما چند گزینه پیشنهاد می کنیم و سرمربی تیم نظر نهایی را می دهد.

تابش در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید برانکو و شفر سطح فوتبال باشگاهی ایران را بالا برده اند و در این صورت شما به یک مربی بسیار خوب برای رقابت با آنها نیاز خواهید داشت: بله من قبول دارم هم برانکو و شفر تحول در لیگ ایران به وجود آورده اند، اما اگر شرایط خوب باشد، مربیان ایرانی هم می توانند خوب کار کنند. زمانی که آقای ابراهیم زاده انتخاب شد ما در حال مذاکره با چند مربی خوب بودیم ولی با توجه به اینکه زمان زیادی نداشتیم، ترجیح دادیم تا شخصی در کنار تیم باشد که نسبت به سپاهان شناخت داشته باشد.  در پایان فصل هم مربی خارجی، هم ایرانی و هم آقای ابراهیم زاده مد نظر ما هستند. امیدواریم در یک ماه باقی مانده نمایش خوبی در سه بازی خود داشته باشیم و در نهایت با سنجیدن تمام جوانب بهترین تصمیم را می گیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nb9wx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای پرسپولیسی ها/ستاره قرمز ها مصدومیتش جدی نیست!