تاریخ انتشار: 1397/01/21 17:24
کد خبر: 152723

برانکو: پایان فصل،‌ بهترین‌ها با ما می‌مانند/ پارس جنوبی سخت می‌بازد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردای تیمش برابر پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی تیمی است که شروع خوبی داشت اما اولین شکست این تیم در لیگ برابر ما بود.
برانکو: پایان فصل،‌ بهترین‌ها با ما می‌مانند/ پارس جنوبی سخت می‌بازد

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. برانکو ایکوانکوویچ در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از جایگاه یک قهرمان سلام عرض می‌کنم. طبیعی است که دوست داریم جشن قهرمانی را در تهران با هواداران جشن بگیریم. پارس جنوبی تیمی است که شروع خوبی داشت اما اولین شکست این تیم در لیگ برابر ما بود.

او افزود: در نیم فصل دوم تغییرات زیادی داشت اما هنوز کیفیت خوبی دارد و سخت می‌بازد. سنگین‌ترین شکست این تیم مقابل استقلال بود ولی من نمی‌خواهم به آن بپردازم. آن‌ها مقابل تیم قهرمان قطعا انگیزه زیادی دارند و هدفشان قرار گرفتن در رده چهارم تا ششم است. آن‌ها ما را به خاطر قهرمان شدن دست کم نمی‌گیرند.

برانکو درباره غایبان تیمش در بازی فردا هم گفت: همه بازیکنان فردا حاضر هستند ولی ماهینی امروز مصدومیت جزئی داشت و ممکن است به بازی نرسد. رادوشوویچ هم از ناحیه کمر مصدوم است.

برانکو درباره حضور بازیکنان جوان در بازی فردا با توجه به در پیش بودن دیدار مقابل السد گفت: تمام بازیکنان ما جوان هستند و با توجه به وضعیتمان ترکیب بازی فردا را می‌چینیم. مطمئنا فردا تغییراتی خواهیم داشت.

او در ادامه درباره روند تمدید قرارداد بازیکنان تصریح کرد: هدف باشگاه نگه داشتن همه بازیکنان است ولی فقط کسانی که دلشان با باشگاه است در این تیم می‌مانند. قطعا بهترین‌ها با ما می‌مانند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مخالفتش بابت به تصویر در آمدن چهره‌اش به صورت موزاییک بیان کرد: من مخالفت کردم. بازیکنان و تیم از همه مهم‌ترند و لایق موزاییک هستند.

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از بلاژویچ برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت کند، اظهار کرد: باید با او صحبت کنم که ببینم شرایط حضور دارد یا نه. من با او صحبت کردم و بلاژویچ گفت که هرچه من بگویم قبول می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zz9bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نورافکن مقابل پارس جنوبی سه کارته نشد