تاریخ انتشار: 1397/01/22 09:11
کد خبر: 152641

محمد نوری برای دومین بار در این فصل به آزادی بازخواهد گشت

محمد نوری هافبک تیم پارس جنوبی این بار با پیراهن تیم پارس جنوبی به ورزشگاه آزادی بازخواهد گشت.
محمد نوری برای دومین بار در این فصل به آزادی بازخواهد گشت

 شاگردان مهدی تارتار فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می روند که از دست دادن حتا یک امتیاز در این مسابقه، به منزله نابودی امیدهایشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. یکی از بازیکنانی که تارتار در این بازی به او امید بسته، محمد نوری هافبک سابق تیم پرسپولیس است.

 

نوری ۳۵ ساله روزگاری مرد اول میدان آزادی بود اما پس از جدایی از پرسپولیس کمتر پیش آمد که در بزرگترین ورزشگاه کشور به میدان رفته و بدرخشد.

 

او بعد از یک فصل بازی در قطر، فوتبالش را در تراکتورسازی ادامه داد و روزهای خوبی را با این تیم تبریزی و امیر قلعه نوئی گذراند. شاید به یاد ماندنی ترین تصویر تی تی ها از او گلش در جام حذفی به ذوب آهن بود اما آن ها درگیری جالب و البته کوچکش با مهدی رحمتی در ورزشگاه آزادی را نیز فراموش نمی‌کنند. در روزی که نوری اگرچه گلی نزد، اما درخشش قابل توجهی داشت تا تراکتور پیروز بازی حساس در تهران باشد.

 

نوری در پایان لیگ شانزدهم به سبب محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات در این تیم ماندنی شد تا بار دیگر با پیراهن سرخ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود. در آن مسابقه شماره ۱۴ تراکتوری ها ۷۳ دقیقه بازی کرد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

او در بازی نیم فصل دوم تراکتور - پرسپولیس غایب بود اما حالابرای دومین بار در این فصل به آزادی بازخواهد گشت. نوری در حالی به آزادی پا می گذارد که چند سال پیش، با بازوبند کاپیتانی محبوب سکوهای سرخ بود و حالا بعید است توسط آن ها تشویق نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qga6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوری: هرچه اعتبار در فوتبال دارم از پرسپولیس است اما با تمام وجود برای پارس بازی میکنم