تاریخ انتشار: 1397/01/22 19:33
کد خبر: 152545

پرسپولیسی هایی که رکورد کلین شیت های استقلال را به خطر انداختند!

سه بازیکن پرسپولیسی، در سه بازی آخر استقلال مانع از کلین‌شیت آبی‌ها شده‌اند.

استقلال که چند هفته گذشته در دربی موفق شده بود مقابل پرسپولیس برنده شود و کلین‌شیت کند آمار جالبی مقابل بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اخیرش داشته است. استقلال در سه هفته اخیر نتوانسته کلین‌شیتی را به نام خودش ثبت کند و در هر سه بازی این اتفاق را از چشم بازیکنان پرسپولیسی تیم‌های حریف می‌بیند.

در بازی مقابل نفت تهران محسن بنگر بود که با یک گل توانست هم دروازه استقلال را باز کند و هم تیمش را جلو بیندازد. گلی که البته با دو گل بازیکنان استقلال جواب داده شد. در بازی مقابل سیاه‌جامگان با این که استقلالی‌ها بازی یک‌طرفه‌ای را انجام داده و توانستند ۴ گل به حریف انتهای جدولی بزنند اما باز هم بازیکن پرسپولیسی حاضر در میدان کارش را انجام داد. علی‌عسگر با گلی زیبا از میانه میدان کلین شیت حسینی را مورد هدف قرار داد و یک گل خورده را به نام او ثبت کرد.

در بازی با گسترش فولاد نوبت رضا خالقی‌فر بود. بازیکنی که گلش یک امتیاز را هم برای تیمش به دنبال داشت و دو امتیاز را از آبی‌ها گرفت. با توجه به این که پیکانی‌ها در ترکیب‌شان بازیکنی از پرسپولیسی‌های سابق را در اختیار ندارند شاید هفته بعد حسینی بتواند بعد از مدت‌ها کلین‌شیتی را انجام دهد و دروازه‌اش را بسته نگه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xn75q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد فوق العاده برانکو در پرسپولیس / اختلاف 29 امتیازی سرخ پوشان از استقلال!