تاریخ انتشار: 1397/01/23 19:51
کد خبر: 152385

عملکرد مهاجم نیجریه ای پرسپولیس زیر سوال می رود؟!

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس به تداوم عدم گلزنی خود در ترکیب پرسپولیس ادامه می‌دهد.
عملکرد مهاجم نیجریه ای پرسپولیس زیر سوال می رود؟!

در شرایطی که با جذب یکی از برترین گلزنان فصل گذشته لیگ برتر، به نظر می‌رسید سرخ‌ها در این زمینه یکی از برترین تیم‌های فصل لقب گیرند، بار گلزنی تیم تنها روی دوش علی علیپور افتاده است منشا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اکنون با تحمل نیمکت نشینی، در حضور کوتاه مدت خود نیز نتوانسته نقش پررنگی در ایجاد فرصت و گلزنی برای سرخ‌ها ایفا کند. او که در بازی روز گذشته در اوایل نیمه دوم فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد، نه تنها نتوانست گره گلزنی مهاجمان این تیم را باز کند، که علیرغم تلاش برای حضوری موفق در فاز دفاعی آفساید تیمش را نیز پر کرد تا محمد نوری با جاگیری مناسب زمینه گلزنی پارس جنوبی را شکل دهد.

منشا که برای کمک به خط دفاعی تیمش روی ضدحمله حریف به عقب آمده بود، با حضور بی‌موقع پشت سر محمد انصاری باعث شد تا زبیدی به راحتی محمد نوری را در سمت مخالف و خارج شده از تله آفساید سرخ‌ها ببیند و اینچنین گل پارس جنوبی را شکل دهند.

منشا که معمولا نمایش متفاوتی در لیگ قهرمانان آسیا به اجرا می‌گذارد، اکنون باید دید در تقابل با مدافعان موفق السد در بازی رفت و در جدال صدرنشینی چه عملکردی به جا خواهد گذاشت و آیا برانکو به او فرصتی برای خودنمایی با توجه به این نمایش ضعیف در طول هفته‌های گذشته خواهد داد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ma6yj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و پارس جنوبی