تاریخ انتشار: 1397/01/23 19:59
کد خبر: 152384

قلعه نویی: اگر این سوال درباره استقلال بود، جواب نمی دادم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: عدالت فوتبال رعایت نشد و دیداری را که باید با 2 اختلاف گل می بردیم، مساوی کردیم
قلعه نویی: اگر این سوال درباره استقلال بود، جواب نمی دادم!

امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد گفت: خوشحالم بار دیگر در اهواز هستم. یکی از شهرهایی که نام من در آنجاست چون اولین دوره سرمربیگری ام را در اینجا بودم.

وی ادامه داد: فضای بازی فضای کاملا تمیزی بود به خصوص در نیمه دوم. در نیمه اول شرایط باد اجازه بازی نمی داد. به پورموسوی و تیم جوانش تبریک می گویم که تیم خوبی تشکیل داده است.

سرمربی ذوب آهن در ادامه درباره بازی گفت: عدالت فوتبال رعایت نشد و دیداری را که باید با 2 اختلاف گل می بردیم، مساوی کردیم. در نیمه دوم باید بازی 3 بر یک یا 4 بر یک تمام می شد. نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم و فولادی ها به غیر یک کرنر در دقایق پایانی، نزدیک دروازه ما نشدند. از بازیکنانم راضی هستم اما ناراحتم که ۲ امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چرا تیم های شهرستانی بعد از یک دوره موفقیت دچار فراز و نشیب می‌شوند و با از دست دادن بازیکنانشان نمی توانند خریدهای خوبی داشته باشند، گفت: جایی که مسئولیت ندارم صحبت نمی‌کنم و اگر این سوال درباره استقلال بود، جواب نمی دادم. منچسترِ بعد از فرگوسن را ببینید! این از خاصیت‌های فوتبال است. باید دید سیاست آنهایی که مسئولیت دارند، چیست؟ تیمی مانند آرسنال دنبال نتیجه نیست بلکه دنبال پرورش استعدادها و فروش آنهاست.

قلعه نویی تصریح کرد:‌خوزستان جایی است که پر از استعداد است که همواره در فوتبال ایران جایگاه داشته. اگر در خوزستان برنامه ریزی خوبی صورت گیرد نه تنها نیازی نیست بازیکن بخرد بلکه می تواند تمام فوتبال ایران را تغذیه کند. باید طوری برنامه ریزی و سرمایه گذاری شود که اگر برای خرید بازیکن سرمایه ندارند اما حداقل در بخش پرورش استعدادها سرمایه گذاری شود که متاسفانه مدیران ما آینده نگر نیستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l97n8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل ایران