تاریخ انتشار: 1397/01/23 23:21
کد خبر: 152357

سرمربی استقلال مسئولان باشگاه را شوکه کرد!

مبلغ پیشنهادی وینفرد شفر برای تمدید قرارداد با استقلال یک میلیون دلار است که باعث شوکه شدن مسئولان باشگاه استقلال شده است.
سرمربی استقلال مسئولان باشگاه را شوکه کرد!

گویا وینفرد شفر سرمربی موفق آبی ها حاضر نیست با رقمی که ماهها قبل روی آن با افتخاری توافق کرده بود، قراردادش را تمدید کند.

در شرایطی که رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به ادامه همکاری با وینفرد شفر امیدوار است و فکر می کند که سرمربی آلمانی با مبلغ ۶۰۰ هزار دلار توافق شده کنار می آید اما گویا سرمربی موفق آبی ها حاضر نیست با رقمی که ماهها قبل روی آن با افتخاری توافق کرده بود، قراردادش را تمدید کند.

یک رسانه خبری امروز خود مدعی شده که شفر برای ادامه همکاری، پیشنهاد سالی یک میلیون دلار به باشگاه داده که باعث شوکه شدن مدیران استقلال شده. جالب اینکه پیش از این گفته می شد شفر از استقلال همان رقمی را می خواهد که پرسپولیس بهبرانکو پرداخت می کند اما گویا قرمزها با پروفسور برای سالی ۹۰۰ هزار دلار توافق کرده اند و درخواست شفر از استقلال بیشتر از مبلغ پرداخت شده پرسپولیس به برانکوست. فعلا که افتخاری تصمیم گرفته با چانه زنی رقم پیشنهادی شفر را پایین بیاورد و باید دید موفق به این کار خواهد شد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjor9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر: به شایعات لبخند می زنم / در مسیر رسیدن به قله هستیم