تاریخ انتشار: 1397/01/24 10:00
کد خبر: 152340

لیگ برتر زیر نظر کارلوس کی‌روش؛ کدامیک دعوت می‌شوند!

انتخاب 23 بازیکن نهایی تیم ملی برای جام جهانی بزرگ‌ترین دغدغه این روزهای کی‌روش است؛ بعد از دعوت شجاعیان به یکی از اردوهای ریکاوری، مشخص شد که هنوز کی‌روش در انتخاب نفرات به تصمیم نهایی نرسیده و با وسواس درحال تحلیل عملکرد بازیکنان لیگ است.
لیگ برتر زیر نظر کارلوس کی‌روش؛ کدامیک دعوت می‌شوند!

 هفته‌های پایانی لیگ و البته بازی‌های حساس نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان ممکن است در انتخاب‌های کی‌روش تاثیرگذار باشد و در آستانه اعزام تیم ملی به اردوی پایانی شاهد سورپرایزهای تازه‌ای باشیم.

همه می‌دانیم که تیم ملی در بازی نخست مقابل مراکش نمی‌تواند از سعید عزت‌اللهی استفاده کند و این بازیکن محروم است. از سوی دیگر در خط دفاع هنوز گزینه اصلی بازی کنار پورعلی‌گنجی مشخص نیست و کی‌روش روی چند بازیکن با وسواس درحال ارزیابی است. از سیدجلال حسینی و پژمان منتظری تا روزبه چشمی و خانزاده گزینه‌های خط دفاع هستند اما ممکن است در هفته‌های باقی مانده کی‌روش مدافع جدیدی را به این مجموعه اضافه کند.

با توجه به بازی‌های حساس باقی مانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و البته بازی‌های لژیونر‌ها باید منتظر ماند و دید که آیا نفرات اصلی کی‌روش در دو سال اخیر بدون آسیب دیدگی به اردوی پایانی می‌رسند یا نه؟ کی‌روش حتما به جز نفرات اصلی که طی این مدت روی آنها حساب باز کرده، گزینه‌های دیگری هم در ذهن دارد و همچنان بخت برای حضور در جام جهانی برای بازیکنان لیگی وجود دارد. همین مساله می‌تواند به جذاب‌تر شدن بازی‌ها منجر شود و بازیکنان اگر بدانند که سرمربی تیم ملی همچنان عملکرد آنها را تعقیب می‌کند، با تلاش بیشتری در بازی‌های باقی مانده به میدان می‌روند و تا لحظه آخر بخت حضور در روسیه را از دست نمی‌دهند. از طرفی سایر بازیکنان حضور خود در تیم ملی را قطعی نمی‌دانند و باید تا لحظه آخر که اسامی به فیفا ارسال می‌شود، از موقعیت خود دفاع کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4perea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش پاسخ این سوال جنجالی را بدهد