تاریخ انتشار: 1397/01/25 09:54
کد خبر: 152183

هشدار سرپرست سابق استقلال به آبی پوشان!

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در بازی با الهلال کار سختی دارد و اعضای این تیم باید به تیم عربستانی به عنوان تیم تاریخ‌ساز فوتبال آسیا نگاه کنند.
هشدار سرپرست سابق استقلال به آبی پوشان!

میرشاد ماجدی در خصوص دیدار استقلال مقابل الهلال و ارزیابی‌اش در این مسابقه که قرار است روز دوشنبه برگزار شود، گفت: اول باید به این موضوع اشاره کنم که تمام تیم‌های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بی‌برنامه هستند. این را از این بابت می‌گویم که زمانی که تیم‌های ایرانی مشغول بستن تیم هستند فقط به لیگ برتر فکر می‌کنند و وقتی وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند تازه متوجه می‌شوند که چه کار سختی در پیش دارند.

وی افزود: خود ما زمانی که در استقلال بودیم در بازی آخر مقابل الریان قطر با 14 نفر به اردوی پیش از مسابقه رفتیم و یادم می‌آید دو بازیکن جوان در ترکیب تیم حضور داشتند اما از آن طرف اگر دقت کنید تیم‌های عربی دو بازیکن جذب می‌کنند که به اندازه کل بودجه استقلال و پرسپولیس است.

سرپرست سابق تیم استقلال و رئیس فعلی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تأکید کرد: تا کی می‌شود با غیرت و عرق ایرانی جلو رفت. به اعتقاد من تا همین جا هم تیم‌های ایرانی زحمت خود را کشیده‌اند و اگر حتی حذف هم شوند کارشان را خوب انجام دادند. ما اگر می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم به یک برنامه سه ساله نیاز داریم و البته این را هم بگویم که خوشبختانه باشگاه‌ها شرایطشان نسبت به گذشته بهتر شده است.

وی با تأکید بر اینکه اکثر مشکلات به مسائل مدیریتی برمی‌گردد، گفت: مدیریت فقط این نیست که یک مدیرعامل بازیکن بخرد یا مصاحبه کند. اینها مسائلی است که مدیران باید آن را رعایت کنند. مسائل مدیریتی در همه جا تدریس می‌شود اما فقط در همان کتاب‌ها باقی می‌ماند. ما باید در مورد درآمدزایی و مسائل گسترده مدیریتی تحقیقات بیشتری کنیم.

ماجدی در مورد اینکه تحلیلش از تیم الهلال برای بازی با استقلال چیست، گفت: الهلال شب گذشته قهرمان لیگ کشورش شده و از طرفی آنها مطمئن هستند که بالا نمی‌آیند ولی این تیم مقابل ایرانی‌ها تمام توانش را خرج خواهد کرد که آبروی رفته را برگرداند اگر استقلال بخواهد مثل بازی با گسترش فولاد بلاتکلیف بازی کند کار سخت است. اعضای تیم استقلال باید به این بازی به شکلی نگاه کنند و بدانند که مقابل یکی از تیم‌های تاریخ‌ساز آسیا فوتبال بازی می‌کنند یعنی نگاهی که در بازی با رفت مقابل الهلال داشتند.

وی تأکید کرد: من سابقه 6 ماه حضور در تیم العربی کویت را دارم و نمی‌دانم که زمین چمن محل برگزاری بازی چه شرایطی دارد اما شنیده‌ام استقلالی‌ها با شرایط سخت به کویت رسیدند و اینها همان مشکلات مدیریتی است که به آن اشاره کردم. یکی از فاکتورهای مدیریت پیش‌بینی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است، مدیریت بسیار سخت است و اینکه بتوانید بدون حاشیه و مشکل جلوی اتفاقات مهم را بگیرید کار بسیار بزرگی است. از طرفی این موضوع را باید در نظر گرفت که بازیکنان استقلال به واسطه حضور در سه جام بسیار خسته هستند و باید از سلامت این بازیکنان مراقبت کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k86wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه سفر استقلالی ها جهت بازی با الهلال تغییر کرد