تاریخ انتشار: 1397/01/25 10:27
کد خبر: 152179

ذوالفقارنسب: عملکرد استقلال با حضور شفر بسیار خوب بوده است

کارشناس فوتبال ایران گفت: نتایج امسال سپاهان و تراکتورسازی در 10 سال اخیر بی‌سابقه بوده و آنها بدترین نتایج این سال‌ها را کسب کرده‌اند.
ذوالفقارنسب: عملکرد استقلال با حضور شفر بسیار خوب بوده است

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال ایران در مورد نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر و فشردگی جدول در صدر و قعر گفت:

در این فصل به جزء نایب قهرمانی در رده‌های دوم و سوم  حضور در رده چهارمی لیگ هم مهم است. زیرا تیم چهارم هم شانس حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

وی افزود:

کیفیت  برگزاری لیگ برتر هفدهم نسبت به دوره‌های قبل بسیار بهتر و مثبت‌تر شده است که آن هم به دلیل سال منتهی به جام‌جهانی است. طبیعی است که بازیکنان و باشگاه‌ها می‌خواهند بهترین عملکردشان را داشته باشند تا بازیکنان به تیم ملی راه پیدا کنند. در این فصل تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا هم خوش درخشیدند، پارس‌جنوبی‌جم هم که به تازگی به لیگ برتر آمده در 10، 12 هفته در صدر جدول لیگ قرار داشت و بعد از آن دوران افتش شروع شد.

نتایج سپاهان و تراکتورسازی در 10 سال اخیر بی‌سابقه بوده و آنها بدترین نتایج این سال‌ها را کسب کرده‌اند. باید مسئولان باشگاه‌ها بعد از پایان لیگ به طور دقیق دلایل این افت را تحلیل و ریشه‌یابی کنند. اینکه دلیل افت تیم‌های پر امکاناتی مثل سپاهان به خاطر مدیریت باشگاه بوده که ثبات لازم را نداشته یا تغییرات زیاد کادر فنی یا اینکه از ابتدای فصل انتخاب‌های درستی انجام نشده،‌ همه آن‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد. در مورد تراکتورسازی هم همین شرایط صادق است شاید هم مشکلات اقتصادی روی این باشگاه‌ها تأثیر گذاشته است به هر حال باید صبر کرد و تا دو هفته پایانی لیگ هم تمام شود. اکنون زمان مناسبی برای تحلیل دقیق این مسائل در این باشگاه‌ها نیست.

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط جدول شانس کدام تیم را برای نایب قهرمانی در این فصل بیشتر می‌داند، گفت:

سایپا اگر چه در رده دوم جدول است و امتیازات بسیار خوبی هم کسب کرده اما من معتقدم شانس استقلال برای نایب قهرمانی بیشتر از سایپا است هر چند سایپا و پیکان در این فصل با وجود مشکلات مالی خیلی خوب نتیجه گرفته‌اند ذوب‌آهن هم بعد از اینکه در نیم‌فصل اول خوب نبود در نیم‌فصل دوم مدبرانه تیم هدایت شد و نتایج بسیار خوبی گرفت اما عملکرد استقلال با حضور شفر در استقلال بسیار خوب بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddeyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شش اشتباهی که بلای جان منصوریان شد!