تاریخ انتشار: 1397/01/26 09:02
کد خبر: 152053

تغییر در ترکیب پرسپولیس مقابل السد به دلیل مصدومیت دو بازیکن کلیدی

بازخوانی مصاحبه سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با پارس جنوبی نشان می‌دهد فرشاد احمدزاده به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند مقابل السد قطر بازی کند.
تغییر در ترکیب پرسپولیس مقابل السد به دلیل مصدومیت دو بازیکن کلیدی

 تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف السد قطر می رود که ترکیب سرخپوشان به دلیل مصدومیت دو بازیکن این تیم دست‌خوش تغییر خواهد شد.

محسن ربیع‌خواه به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نمی‌تواند ماه‌ها برای پرسپولیس بازی کند. آسیب دیدگی هافبک پرسپولیس همچون فرشاد احمدزاده در جریان بازی با پارس جنوبی جم رخ داد تا کادرفنی سرخپوشان پایتخت دو بازیکن کلیدی خود را برای بازی فردا در اختیار نداشته باشند.

غیبت احمدزاده در بازی با السد قطر در حالی رقم می خورد که برخی رسانه ها اختلاف بر سر بازوبند کاپیتانی را دلیل اصلی خط خوردن هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس عنوان کرده اند.

ادعایی که با مصاحبه سرمربی پرسپولیس پس از بازی با پارس جنوبی جم تطابق ندارد. ایوانکوویچ در نشست خبری بازی با پارس جنوبی جم هم از نگرانی هایش نسبت به مصدومیت دو بازیکن پرده برداشته و گفته بود: «ربیع خواه و احمدزاده دچار مصدومیت شده اند و قطعا نمی توانند برابر السد قطر به میدان بروند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8jjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره پا به توپ پرسپولیس، زیر بار کامنت های انتقادی!