تاریخ انتشار: 1397/01/26 12:11
کد خبر: 152031

گلایه افشین پیروانی از برنامه ریزی AFC

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که برنامه‌ریزی AFC و عدم برگزاری همزمان بازی‌های گروه A و C ناجوانمردانه است.
گلایه افشین پیروانی از برنامه ریزی AFC

افشین پیروانی در آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از مصاف با السد قطر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. درست است که از گروه‌مان صعود کردیم، اما بازی برای هر دو تیم حساس است. ما یک باخت مقابل السد در قطر داشتیم و آنها تیم خوب و پرمهره‌ای هستند، اما ما هم پرسپولیس هستیم و مقابل هواداران‌مان به دنبال انجام یک بازی خوب و کسب پیروزی خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تیم پرسپولیس بتواند مقابل السد که نشان داده بهترین تیم گروه C لیگ قهرمانان است به پیروزی برسد یا نه، گفت: السد قوی‌ترین تیم غرب آسیاست. ما و السد از گروه‌مان صعود کردیم، اما تیم ما یک باخت بد مقابل السد داشته است. فردا باید یک بازی خوب داشته باشیم تا تیم بزرگ و پرمهره السد را شکست بدهیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تقابل بازیکنان این تیم با ژاوی که بازیکن بزرگی در دنیاست و مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی این تیم خاطرنشان کرد: دو بازیکنی که گفتید، بازیکنان بزرگی هستند. مرتضی برای تیم ملی ما زحمت زیادی کشیده و ژاوی هم بازیکن بزرگی در دنیا بوده است که مطمئناً تماشاگران زیادی را هم به ورزشگاه می‌کشاند. البته اگر ژاوی هم نبود، هواداران ما از حساسیت بازی باخبر هستند، چون ما می‌خواهیم با کسب پیروزی در گروه‌مان قهرمان (اول) شویم و هواداران برای حمایت به ورزشگاه می‌آیند.

پیروانی درباره اینکه پس از بازی رفت برای السدی‌ها کری خواند که در تهران حتماً این تیم را شکست خواهند داد، اظهار داشت: ان‌شاءالله که فردا بتوانیم ببریم و این کری‌خوانی به حقیقت می‌پیوندد. بازی با السد بازی سختی است، اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و همه بازیکنان از حساسیت و اهمیت بازی باخبر هستند.

وی در خصوص برنامه پرسپولیس در مراحل بعدی گفت: ایرادی که می‌توان گرفت، این است که برنامه بازی ما باید با برنامه بازی حساس گروه A همزمان می‌شد، چون هنوز تکلیف تیم‌های اول و دوم گروه ما و آن گروه مشخص نیست. ما امروز بازی می‌کنیم و در گروه دیگر الجزیره و الاهلی فردا بازی می‌کنند و این جوانمردانه نیست که ما وضعیت‌مان امروز مشخص شود و فردا گروه دیگر. AFC باید این را در نظر می‌گرفت که بازی‌ها همزمان انجام شود، اما به‌هرحال ما با تمام توان بازی می‌کنیم تا در گروه‌مان اول شویم، به این دلیل که تیم اول گروه ابتدا خارج از خانه بازی می‌کند و بازی دوم را در خانه انجام می‌دهد که ما تلاش می‌کنیم چنین شرایطی برای‌مان به وجود بیاید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به نظرش با پیروزی مقابل السد شرایط برای تمدید قرارداد بازیکنان مهیا خواهد شد یا نه، تصریح کرد: در این خصوص اجازه بدهید فردا و پس از بازی صحبت کنیم. همه دوست دارند در پرسپولیس بمانند و باشگاه نیز همکاری می‌کند، اما این سؤال را فردا بعد از بازی در نشست خبری بپرسید.

پیروانی در واکنش به این سؤال که دوست دارد پرسپولیس در مرحله بعدی با الجزیره مصاف بدهد یا الاهلی، گفت: ما دوست داریم در خانه هم بازی کنیم. هر دو تیم خوب و قوی هستند، اما آنها مشخص می‌کنند که کدامیک با پرسپولیس بازی کند، چون تکلیف گروه آنها یک روز بعد از ما مشخص می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbpgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروانی: شفر باید اصول حرفه‌ای را رعایت کند/ شفر می خواست با جنگ و دعوا جو را خراب کند