تاریخ انتشار: 1397/01/27 11:06
کد خبر: 151912

طارمی: بازی فردا یک دیدار معمولی است و تراکتور و الغرافه انگیزه خاصی برای این بازی ندارند

مهاجم تیم فوتبال الغرافه قطر از دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان دیداری دوستانه یاد کرد.
طارمی: بازی فردا یک دیدار معمولی است و تراکتور و الغرافه انگیزه خاصی برای این بازی ندارند

مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های تراکتور‌سازی تبریز و الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به ایران و شهر تبریز آمده‌ام برای یک بازی تقریباً دوستانه که برای هر دو تیم زیاد مهم نیست. ما در بازی قبلی‌مان بدشانسی آوردیم و نتوانستیم پیروز شویم.

طارمی در ادامه افزود: امیدوارم فردا یک بازی خوب و زیبا داشته باشیم تا هواداران تراکتورسازی یک بازی خوب ببینند و شاد به خانه‌های‌شان برگردند.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه عنوان کرد: دو تیم انگیزه خاصی برای این بازی ندارند و بازی حساسی هم نیست. این یک دیدار معمولی است که دو تیم 90 دقیقه در آن تلاش خواهند کرد. ضمن اینکه شرایط تراکتورسازی به گونه‌ای است که به این بردها در لیگ نیاز دارد تا یک آرامش برسد. شرایط این تیم خوب نیست و امیدوارم به روند خوب گذشته خود برگردد.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران حاضر در نشست از مهدی طارمی در مورد آمادگی‌اش برای حضور در تیم ملی سؤال پرسید که نماینده AFC مانع پاسخگویی به این سؤال شد و عنوان کرد این پرسش ربطی به دیدار تراکتورسازی و الغرافه ندارد.

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الغرافه در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpgak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری از انتقال طارمی به فوتبال اروپا نیست!