تاریخ انتشار: 1397/01/27 11:25
کد خبر: 151910

سرمربی الغرافه: منتظر هواداران تراکتور هستم. دوست دارم آنها را از نزدیک ببینم

تبریز- سرمربی الغرافه قطر گفت: برای کسب امتیاز به تبریز آمده ایم.
سرمربی الغرافه:  منتظر هواداران تراکتور هستم. دوست دارم آنها را از نزدیک ببینم

بولنت ایگون ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با الغرافه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی سپس با اشاره به اینکه هر دو تیم شانسی برای صعود به مرحله بعد مسابقات ندارند، افزود: منتظر هواداران تراکتور هستم. دوست دارم آنها را از نزدیک ببینم.

سرمربی الغرافه همچنین با تاکید بر اینکه شور و شوق هواداران تراکتورسازی زبانزد است، ابراز داشت: فردا می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز بگیریم.

وی سپس با اشاره به اینکه تیمش فردا بازیکنان زیادی را ندارد، گفت: امیدواریم بتوانیم با بازیکنان موجود بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با نتیجه مطلوبی زمین مسابقه را ترک کنیم.

بولنت سپس با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان تیم ما غایب هستند، گفت: ربرتو و ویسی را در بازی فردا نداریم؛ فردا دو تیم انگیزه‌ای برای صعود ندارند و بازی حساسی نیست.

سرمربی الغرافه ادامه داد: در این دیدار محرومان و مصدومان زیادی داریم اما باید تمامی استعدادها و توانمندی خودمان را نشان دهیم.

وی سپس با اشاره به اینکه آرزوی ما این است که در مقابل تراکتورسازی یک بازی جوانمردانه و خوب داشته باشیم، گفت: می خواهیم همه هواداران از بازی لذت ببرند. تراکتورسازی در این فصل مشکلات عمده‌ای داشته است.

بولنت همچنین اظهار داشت: منتظرم یک تراکتورسازی قوی را شاهد باشم. این تیم یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران است وظیفه باشگاه تراکتورسازی همیشه این است که تیمی لایق این هواداران بسازد.

سرمربی الغرافه همچنین با تاکید بر اینکه این یک بازی دوستانه است، گفت: خیلی خوشحالم که در تبریز حضور دارم. تراکتورسازی یکی از مهمترین و بهترین مربیان ترکیه‌ای را در اختیار دارد.

وی سپس در پایان گفت: برای تیم ملی ایران هم در جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه آرزوی موفقیت دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jla8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی: بازی فردا یک دیدار معمولی است و تراکتور و الغرافه انگیزه خاصی برای این بازی ندارند