تاریخ انتشار: 1397/01/27 11:39
کد خبر: 151909

مهدی زاده: امیدوارم آبرومندانه کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا به اتمام برسانیم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی،‌گفت: در آسیا 5 بازی انجام دادیم اما نتوانستیم نتایجی خوب و در شان تراکتورسازی کسب کنیم.
مهدی زاده:  امیدوارم آبرومندانه کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا به اتمام برسانیم

محمدرضا مهدی‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الغرافه قطر گفت: 5 بازی خوب در آسیا برگزار کردیم اما نتونستیم نتایج خوبی و در شان تراکتورسازی کسب کنیم و امتیازات زیادی به دست نیاوردیم.

وی افزود: در بازی رفت نمایش خوبی را برابر الغرافه داشتیم اما در کسب نتیجه ناکام بودیم و موفق نشدیم از حریف خود امتیاز کسب کنیم. بازی فردا برای هر 2 تیم حساسیت ندارد اما امیدواریم بتوانیم نمایش خوبی در آخرین بازی خود در آسیا داشته و آبرومندانه کار خود را در این مسابقات به اتمام رسانیم.

مدافع تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: ما آمدیم با برد مسابقات خود را به اتمام برسانیم. از هواداران تیم می‌خواهم که همچنان تیم ما را حمایت کنند. بهتر است همه پشت هم باشیم. روز گذشته یک سوتفاهم کوچک بین مدیریت و بازیکنان تیم به وجود آمده بود که خوشبختانه خیلی سریع حل شد. انشااله با تمام وجود در بازی فردا به میدان خواهیم رفت. در طول فصل با وجود مشکلات زیادی که داشتیم بازیکنان تیم کوتاهی نکرده و هر چه در توان داشتند در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند. عدم تمرین روز گذشته تاثیری در وضعیت تیم تراکتورسازی در بازی فردا نخواهد داشت و بازیکنان برابر برد به میدان می‌روند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggy5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب ذوب آهن برای بازی با الدحیل قطر اعلام شد