تاریخ انتشار: 1397/01/27 13:45
کد خبر: 151896

تجربه استقلال پیش روی پرسپولیس/ فشار تماشاچی و یک هافبک دفاعی آماده

پرسپولیس برای صعود به عنوان تیم اول گروه خود در لیگ قهرمانان، چاره‌ای جز بردن السد در تهران ندارد.
تجربه استقلال پیش روی پرسپولیس/ فشار تماشاچی و یک هافبک دفاعی آماده

 قرمزها بازی رفت را با نمایش ضعیف در فاز دفاعی به حریف خود واگذار کردند و همین موضوع می‌تواند تردیدهایی را در مورد قدرت پرسپولیس برای بردن السد بوجود آورد.

فصل پیش استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان السد بود. استقلال منصوریان در آن مقطع از فصل، در بهترین سطح آمادگی خود قرار داشت. عمده نگرانی آبی‌ها در آن دیدار، بازیسازی ژاوی باتجربه بود. ژاوی در آن بازی توانست در چند صحنه قدرت بازی خود را به رخ بکشد اما از نیمه دوم به بعد، او تقریبا مهار شده و السد به لاک دفاعی فرو رفت. آنچه باعث شد تا استقلال سوار بر بازی شود در وهله‌ی اول فشار تماشاگرانی بود که ورزشگاه را پر کرده بودند و سپس بازی بسیار خوب امید نورافکن که موفق شد به خوبی راه ارتباطی ژاوی با مهاجمان السد را ببندد.

پرسپولیس نیز برای بردن السدی که این فصل یک مهاجم تمام‌کننده سطح بالا همچون بغداد بونجاح در اختیار دارد، نیاز به حمایت صد در صدی تماشاگرانش دارد. حضور تماشاگران پرشور می‌تواند السد را مجبور به بازی دفاعی کند. از طرفی ژاوی در میانه میدان قادر است ضدحمله‌های خطرناکی را به روی دروازه پرسپولیس تدارک ببیند و مهار او نیازمند یک بازیکن هوشمند و آماده در پست هافبک دفاعی است. پرسپولیس در بازی رفت به سادگی فضاهای خالی را به مهاجمان السد تقدیم کرد و چنانچه سهل‌انگاری‌های خاص مدافعان این تیم در بازی‌های آسیایی در بازی فردا نیز تکرار شود، کار برای گرفتن صدر از السد سخت خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gn6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه بازیکنان پرسپولیس و السد/ ترین های دو تیم چه کسانی هستند؟