تاریخ انتشار: 1397/01/27 14:20
کد خبر: 151889

قلعه نویی: رفتار مسئولان ازبکستانی با ما خوب نبود

سرمربی تیم ذوب‌آهن نسبت به رفتار مسئولان ازبکستانی گلایه هایی را انجام داد.
قلعه نویی: رفتار مسئولان ازبکستانی با ما خوب نبود

امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار با لوکوموتیو تاشکند حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

10سال پیش پاختاکور مرا می خواست

خوشحالم که در ازبکستان هستم. 10 سال پیش باشگاه پاختاکور ازبکستان مرا می خواست اما آن زمان شرایط مهیا نشد که به کشور شما بیایم. سمول بابایان که آن زمان مدیر پاختاکور بود و بعدها سرمربی تیم ملی ازبکستان شد، از من دعوت کرد که به پاختاکور بروم اما شرایط جور نشد.

رفتار ازبک ها با ما خوب نبود

دیروز متاسفانه مسئولان ازبکستان رفتاری با ما کردند که زیاد رفتار خوبی نبود. قبل از اینکه به ازبکستان سفر کنیم، برنامه مان این بود که مستقیما از فرودگاه به زمین تمرین برویم و تمرین خود را برگزار کنیم. در فرودگاه تاشکند به ما گفتند که در ورزشگاه لوکوموتیو بازی در حال برگزاری است؛ پرسیدیم برای تمرین عصر ورزشگاه نور دارد که تایید کردند، اما در نهایت نورافکن ها را روشن نکردند و در تاریکی تمرین کردیم. این در حالی است که وقتی لوکوموتیو به اصفهان آمد ما نهایت میهمان نوازی را انجام دادیم.

هدفمان بردن و گل نخوردن است

هدف اول ما در بازی با لوکوموتیو بردن است؛ می خواهیم فوتبال مدرن تری را به اجرا بگذاریم تا به این هدف برسیم. هدف دوم مان هم این است که گل نخوریم و بتوانیم در ازبکستان موفق باشیم. ما چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه به دنبال هجومی بازی کردن هستیم. به همین خاطر چون خواستیم هجومی بازی کنیم بعضی مواقع بازی‌ها را واگذار کردیم.

باخت لوکوموتیو مقابل نسف قارشی را تماشا کردیم

بازی لوکوموتیو و نسف قارشی را در لیگ ازبکستان تماشا کردیم که حریف ما بازنده شد. واقعیت فوتبال اما آن چیزی است که فردا در زمین اتفاق می افتد. ما تیم حریف را تجزیه و تحلیل کردیم و دنبال بردن هستیم. انشاءالله فردا وقتی بازی شروع شود، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

همه بازیکنان را در اختیار داریم

برای این بازی همه بازیکنان خود را در اختیار داریم و فکر می کنم شماره 9 حریف تنها بازیکنی است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qovrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: اگر این سوال درباره استقلال بود، جواب نمی دادم!