تاریخ انتشار: 1397/01/28 14:13
کد خبر: 151707

گفتگوی طارمی با گرشاسبی درخصوص بدهی 100 هزار دلاری

مهدی طارمی قرار است به زودی مبلغ ۱۰۰ هزار دلا را به باشگاه پرسپولیس بپردازد.
گفتگوی طارمی با گرشاسبی درخصوص بدهی 100 هزار دلاری

چند وقت پیش زمانی که مهدی طارمی از تیم فوتبال پرسپولیس جدا شد و به الغرافه قطر پیوست، بین این بازیکن و باشگاه پرسپولیس توافقی صورت گرفت که هنوز انجام نشده است.

زمانی که طارمی سعی داشت مسئولان پرسپولیس را راضی به صدور مجوز خروجش از پرسپولیس کنند، این بازیکن قولی به مدیران این باشگاه داد که باعث خروجش از پرسپولیس شد. طارمی متعهد شد که پس از پیوستنش به الغرافه، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. حالا چند ماهی است که از این مسئله می‌گذرد و طارمی هم به قطر رفته، ولی هنوز از پولی که قولش را به پرسپولیس داده بود، خبری نیست.

در رابطه با این موضوع هم باشگاه پرسپولس چند هفته پیش گفت: «طارمی هنوز این پول را پرداخت نکرده است». حالا باید دید که طارمی چه زمانی قرار است این پول را به باشگاه سابقش پرداخت کند. مبلغی که طارمی قرار است به پرسپولیس بپردازد، ۱۰۰ هزار دلار است که با قیمت دلار فعلی چیزی حدود ۴۲۰ میلیون تومان می‌شود. قطعا این مبلغ در حال حاضر خیلی به کار باشگاه پرسپولیس می‌آید چرا که می‌تواند با این پول برخی از مشکلاتش را حل کند.

در همین بین خبر می‌رسد که طارمی اخیرا با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس در این رابطه گفت‌وگو و توافقی داشته، که در آن قرار شده است تا مهدی طارمی این مبلغ را به زودی و در چند هفته آینده به پرسپولیس پرداخت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbpvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: هنوز اجازه جدایی رسمی به طارمی نداده‌ایم/ مشکلی درخصوص تمدید با برانکو وجود ندارد

گرشاسبی برای خروج از بحران ترانسفر طارمی را پیشنهاد کرد
خبر فرتاک ورزشی تایید شد؛ پرسپولیس و ریزه اسپور به تفاهم میرسند