تاریخ انتشار: 1397/01/28 18:52
کد خبر: 151663

حریف خطرناک استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان

شاید الدحیل، حریف خطرناک‌تری برای استقلال باشد اما تقابل با قلعه‌نویی هم خاطرات چندان خوبی برای آن‌ها ندارد.
حریف خطرناک استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان

استقلال در شبی که برای صعود به عنوان صدرنشین از گروه مرگ فقط یک امتیاز می‌خواست، سه امتیاز بازی با الهلال را گرفت و به دور یک هشتم نهایی رسید. صدرنشینی تیم شفر، باعث شد آن‌ها نگران بازی با الدحیل صدرنشین و قهرمان لیگ قطر در دور بعدی نباشند اما در صورت صعود ذوب آهن، آن‌ها باید روبروی سرسخت‌ترین رقیب‌شان در سال‌های اخیر قرار بگیرند. رقیبی که روی نیمکت تراکتور و ذوب آهن، نتایج موفقی مقابل استقلال گرفته است.

امیر قلعه‌نویی که همه قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر را به نام خودش زده و موفق‌ترین فصل این تیم در لیگ قهرمانان هم با او بدست آمده است، بعد جدایی از آبی‌های پایتخت سد بزرگی برای موفقیت آن‌ها محسوب می‌شود. از زمان جدایی قلعه‌نویی از استقلال در پایان لیگ چهاردهم، او هیچوقت در لیگ برتر به این تیم نباخته و بردهای ارزشمندی هم کسب کرده است.

شاید مهمترین برد قلعه‌نویی مقابل استقلال، در هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم بود که صدرنشینی را یک هفته پیش از پایان فصل، از استقلال گرفت و آن‌ها را به رده سوم فرستاد. این فصل هم قلعه‌نویی، بازی رفت با متوقف کردن منصوریان باعث اخراج او شد و بازی برگشت، اولین باخت استقلال در نیم فصل دوم را ثبت کرد.

۴ برد و ۲ مساوی، کارنامه قلعه‌نویی در ۶ بازی آخرش با استقلال در لیگ برتر است. تنها شکست او در این مدت، فقط در جام حذفی رقم خورد که استقلال مظلومی، توانست تیم او را حذف کند. در صورتی که قلعه‌نویی بتواند آمار خوبش مقابل استقلال را ادامه دهد و تیم شفر را از لیگ قهرمانان کنار بزند، یک ناکامی بزرگ دیگر برای تیم سابقش رقم می‌زند اما شاید، همین بازی انتقام همه شکست‌های قبلی استقلال از تیم‌های قلعه‌نویی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyoll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: اعتقاد دارم که می توانیم استقلال را شکست دهیم / در گروه سختی قرار گرفتیم