تاریخ انتشار: 1397/01/29 21:07
کد خبر: 151470

حسینی: مشکلات پارس جنوبی بزودی رفع می‌شود/هواداران خبرهای خوبی خواهند شنید

فرماندار شهرستان جم گفت: مسئوولان استان بوشهر و شهرستان جم پیگیر رفع مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم هستند و این مشکلات بزودی رفع می شود.
حسینی: مشکلات پارس جنوبی بزودی رفع می‌شود/هواداران خبرهای خوبی خواهند شنید

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد حسینی امروز در شهرستان جم به مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئوولان استان بوشهر و شهرستان جم پیگیر رفع مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم هستند و این مشکلات بزودی رفع می شود.

وی بیان کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی نماینده ی شایسته استان بوشهر در رقابت های لیگ برتر است  و در اولین سال حضور در این رقابت ها نیز عملکرد موفقی از خود بر جای گذاشته است.

فرماندار شهرستان جم خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر برخی مشکلات مالی در این تیم به وجود آمد که با تلاش های نماینده مجلس و مسئوولان شهرستان و استان برخی مشکلات حل شد و به دنبال این هستیم تا مشکلات باقی مانده نیز به زودی رفع شود.

حسینی عنوان کرد: در راستای تقویت بنیه مالی و رفع مشکلات موجود تیم فوتبال پارس جنوبی جم یک نشست سه جانبه با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس و‌ شورای راهبردی پتروشیمی ها در آینده ای نزدیک برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: قطعا هواداران خبرهای خوشی از این نشست خواهند شنید و‌ تصمیمات مهمی اتخاذ خواهیم کرد.

محمد حسینی یاد آور شد: تیم فوتبال پارس جنوبی، عامل شادی و نشاط اجتماعی جنوب استان بوشهر و به خصوص شهرستان جم است و مردم و جوانان با این تیم دل هایشان خوش است و قطعا مسئوولان شهرستان جم و استان بوشهر نیز با رفع مشکلات به این تیم کمک خواهند کرد تا فصل آینده نیز این تیم با قدرت در رقابت های لیگ برتر حاضر شود

فرماندار جم اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی از پشتوانه ای مردمی از سه استان جنوبی کشور بهره می‌برد و این تیم با توجه به نزدیکی شهر جم به شهرهای استان های جنوبی کشور، نماینده ی استان بوشهر،فارس و هرمزگان در رقابت های لیگ برتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymela

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر پارس جنوبی به حال خود رها شود؛ رو به نابودی میرود!