تاریخ انتشار: 1397/01/30 15:42
کد خبر: 151374

دغدغه جدید برانکو؛ علیپور‏ دلتنگ طارمی و منشا

علی علیپور کلافه از گل‌نزنی‌های پیاپی است و آمارها نشان می‌دهد او به یک زوج توانمند نیاز دارد. از طرفی برانکو از منشا رضایت کافی ندارد تا او را به ترکیب اصلی اضافه کند. این دغدغه در آستانه بازی حساس برابر الجزیره امارات یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های فصل برانکو را در پی خواهد داشت.
دغدغه جدید برانکو؛ علیپور‏ دلتنگ طارمی و منشا

به گزارش فرتاک ورزشی، علی علیپور به طور محسوس در هفته‌های اخیر با روزهای اوج‌اش فاصله گرفته و پرسپولیسی‌ها دلتنگ درخشش هفته‌های قبل او شده‌اند. اما چرا مهاجم اول برانکو بعد از گلزنی‌های پیاپی و رسیدن به صدر جدول گلزنان لیگ برتر عطش‌اش فروکش کرد؟ آمارهای متریکا نشان می‌دهد حضور یک سنترفوروارد در کنار علیپور قدرت تهاجمی و حضورش روی گل‌های سرخپوشان را بیشتر از قبل می‌کند. علیپور در هفته‌های اخیر که منشا نیمکت‌نشین شده با افت محسوسی روبه‌روست. آخرین گل‌های لیگ برتری علیپور هم برابر نفت آبادان و زمانی به ثبت رسید که او همراه با منشا زوج هجومی قرمزها را تشکیل داده بود.

علیپور در حضور طارمی یا منشا ۱۷۱۶ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده که ۱۳ گل در جریان بازی به ثمر رسانده است (به جز پنالتی). اما در غیاب مهاجم مرکزی، علیپور فقط ۳ گل در ۵۳۳ دقیقه حضور در ترکیب پرسپولیس وارد دروازه حریفان کرده است. مهاجم اول این روزهای پرسپولیس وقتی با طارمی یا منشا زوج‌سازی می‌کرده برای هر گل تقریبا ۱۳۰ دقیقه نیاز داشته؛ اما در زمان تنهایی حدودا ۱۸۰ دقیقه نیاز به زمان داشته است. یعنی هر دو بازی یک گل. البته منشا از لحاظ دفاعی نتوانسته انتظارات برانکو را برآورده کند و به همین دلیل نیمکت‌نشین شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276ejg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی که شاید فردا رخ دهد/ ماراتن 6 تیم 38 امتیازی برای کسب سهیمه آسیایی