تاریخ انتشار: 1397/01/31 10:13
کد خبر: 151283

مسلمان؛ نفر هفدهم لیست برانکو در پرسپولیس شد!

کار پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پایان رسید و طی شش بازی مشخص شد برانکو بیشتر به کدام بازیکنانش به‌عنوان نیروهای اصلی نگاه می‌کند.
مسلمان؛ نفر هفدهم لیست برانکو در پرسپولیس شد!

 برانکو در این 6 بازی از 17 بازیکن خود استفاده کرد و غیر از رادوشوویچ از بازیکنان جوان خود نیز هرگز سود نبرد. در بین آن 17 نفر بیرانوند، سیدجلال و انصاری در هر شش مسابقه در میدان بودند و تعویض نشدند. این اتفاق می‌توانست برای شجاع خلیل زاده و صادق محرمی هم رخ دهد تا ترکیب خط دفاع و دروازه مد نظر برانکو مشخص شود اما شجاع یک بازی را به دلیل محرومیت و محرمی یک دیدار را به خاطر مصدومیت از دست دادند.

دیگر بازیکنان اصلی برانکو در این بازی‌ها عبارت بودند از: علیپور535، ماهینی525 ، کامیابی‌نیا 466 و امیری 448  دقیقه. از این جمع ماهینی و امیری هر 6 بازی در ترکیب اصلی بودند که ماهینی دو بار و علیپور سه بار تعویض شدند. کامیابی‌نیا و احمدزاده هم 5 بار از ابتدا در میدان بودند که البته بازی نکردن احمدزاده در مسابقه آخر بودار بود و او هم می‌توانست جزو نفرات اصلی باشد.

جالب است بدانید سیامک نعمتی هم در شش مسابقه مرحله گروهی به میدان رفت که 2 بار در ترکیب اصلی بود و سرجمع 287 دقیقه بازی کرد. نفر بعد ربیع‌خواه است که سه بازی کامل انجام داد. منشا هم در 5 بازی به میدان رفت و دو بار تعویض شد تا 243 دقیقه بازی کرده باشد. نوراللهی طی 5 بازی 150 دقیقه به میدان رفت و یک بار (بازی آخر) بازیکن ثابت بود. به نوشته ایلنا، از بین تعویضی‌ها بشار در 4 بازی تنها 31 دقیقه در میدان بود و مصلح طی سه مسابقه جمعا 10 دقیقه بازی کرد اما جالب است بدانید مسلمان فقط در یک بازی (دیدار رفت با الوصل) به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و با 22 دقیقه بازی نفر هفدهم تیم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkpv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهندس پرسپولیس مقابل سایپا بازی می‌کند؟