تاریخ انتشار: 1397/01/31 17:23
کد خبر: 151198

شفر تصمیم نهایی خود را گرفت؛ زوج ابراهیمی انتخاب شد!

مصدومیت چشمی و ادامه غیبت باقری باعث ادامه حضور شجاعیان در مرکز زمین می شود.
شفر تصمیم نهایی خود را گرفت؛ زوج ابراهیمی انتخاب شد!

استقلال باز هم دو هافبک دفاعی خود را در اختیار ندارد تا مرکز زمین این تیم برای شفر محل ابهام باشد. روزبه چشمی به دلیل مشکل در ناحیه زانو احتمالا با استراحت از سوی شفر رو به رو می شود و وضعیت فرشید باقری همچنان نا مشخص است و معلوم نیست چه زمانی می تواند به آبی ها کمک کند.

شفر برای این نقطه از زمین و انتخاب زوج ابراهیمی دو گزینه پیش رو دارد؛ بویان و داریوش شجاعیان. بویان هنوز نتوانسته آمادگی مد نظر شفر را کسب کند و سرمربی آلمانی استقلال فعلا تصمیمی برای استفاده از او در این دیدار حساس و 6 امتیازی از ابتدا ندارد و احتمالا بویان به عنوان جاشین وارد زمین شود.

داریوش شجاعیان انتخاب اول شفر برای حضور در مرکز زمین است. شجاعیان که در این فصل در تمامی نقاط خط حمله به میدان رفته، در دیدار با الهلال در مرکز زمین موفق بود و حالا سرمربی آلمانی می خواهد از این بازیکن در مرکز زمین استفاده کند تا زوج ابراهیمی باشد.

دوندگی بالا، قدرت دریبلنیگ و پاس های بلند این بازیکن نقاط قوت این بازیکن برای حضور در پست هافبک دفاعی است؛ شجاعیان در گسترش فولاد نیز این پست را تجربه کرده بود و حالا در استقلال در دیدارهای حساس فصل باید در این منطقه از زمین به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276ewe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال در انجام ماموریت خود ناکام ماند!