تاریخ انتشار: 1397/02/02 17:39
کد خبر: 150928

گزارش زنده؛ذوب آهن0-1 پرسپولیس/علیپور دروازه ذوبی ها را باز کرد

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حال برگزاری است.
گزارش زنده؛ذوب آهن0-1 پرسپولیس/علیپور دروازه ذوبی ها را باز کرد

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

داور: حسین زرگر

کمک‌داوران:آرمان اسعدی – حسن انتظاری

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل:

ترکیب ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، محمد ستاری، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی، گئورک ولسیانی، بختیار رحمانی و کی‌روش استنلی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

شرح نیمه اول:

 

ذوب آهن که برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان چشم به سه امتیاز این بازی دوخته فرصت‌های خوبی روی دروازه بیرانوند تدارک دید که مهمترین آن را می‌توان به مصاف تک به تک کارلوس استنلی و بیرانوند عنوان کرد که با موفقیت گلر پرسپولیس پایان یافت. پرسپولیسی‌ها هم در نیمه اول با هدف قرار دادن عمق خط دفاعی ذوب آهن توسط نعمتی و علیپور قصد گلزنی به مظاهری را داشتند نتوانستند موقعیت حساس و خطرناکی روی دروازه ذوب شکل دهند. در این نیمه سمت چپ پرسپولیس عملکرد بهتری از خود به جا گذاشت و محمد انصاری بارها با ارسال‌های خود قصد فرصت سازی برای تیم داشت که با نتیجه همراه نبود.

 

شرح گل:

 

ذوب آهن 0 پرسپولیس 1: ( دقیقه 48، علی علیپور): پاس عرضی برای علی علیپور با اشتباه خط دفاعی ذوب، این بازیکن را در فرصت خوبی برای گلزنی قرار داد تا با ضربه تمام کننده پای چپ رشید مظاهری را تسلیم کند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 4: ارسال محمد انصاری در ادامه نزدیک بود با تغییر مسیر راهی دروازه شود که با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 13: روی ریباند، صادق محرمی از فاصله 30 متری شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد که ضربه‌اش علیرغم شدت مناسب راهی به دروازه مظاهری نیافت.

دقیقه 14: واکنش فوق العاده بیرانوند در مصافی تک به تک با کی‌روش استنلی یک گل را از ذوب آهن دریغ کرد تا شماره یک پرسپولیس تیمش را نجات دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398jwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی در اندیشه طلسم شکنی مقابل پرسپولیس بعد از 6 سال