تاریخ انتشار: 1397/02/02 22:51
کد خبر: 150877

سنگربان های استقلال از این تصمیم شفر بیشتر سود کرده اند یا ضرر؟

وینفرد شفر در ابتدای حضورش اعلام کرد که در لیگ برتر قصد دارد از حسینی در درون دروازه استفاده کند و در جام حذفی از مهدی رحمتی استفاده نماید.
سنگربان های استقلال از این تصمیم شفر بیشتر سود کرده اند یا ضرر؟
وینفرد شفر در ابتدای حضورش اعلام کرد که در لیگ برتر قصد دارد از حسینی در درون دروازه استفاده کند و در جام حذفی از مهدی رحمتی و البته رویه او در لیگ قهرمانان آسیا هم استفاده چرخشی از دروازه بان های تیمش بوده است ولی شرایط برای این تیم طوری پیش رفته که در لیگ برتر هم چند بار مهدی رحمتی در درون دروازه آبی ها قرار گرفته است.
اما نکته مهم این است که سیستم چرخشی شفر در این فصل طوری پیش رفته است که در بازی های متعدد ۲ دروازه بان استقلال با وجود این که کلین شیت کرده اند مجبور شده اند بازی بعد را از روی نیمکت تماشا کنند.
بازی اول مربوط به بازی با سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر می شود، جایی که حسینی هرچند نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد اما موفق شد رکورد کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران را بزند اما او در بازی بعد برابر پارس جنوبی جم جای خود را به مهدی رحمتی داد تا او برای بازی با صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده شود.
مورد دوم در مورد بازی رفت برابر الهلال است، جایی که حسینی بعد از اینکه در بازی با الریان دو گل دریافت کرد شفر تصمیم گرفت مهدی رحمتی را در درون دروازه تیمش قرار بدهد، کاپیتان استقلال دروازه خود را بسته نگه داشت اما در بازی بعدی برابر فولاد دوباره نیمکت نشین شد.
این اتفاق در بازی با پرسپولیس هم برای رحمتی تکرار شد، او در این بازی با وجود مصدومیت موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد اما در بازی رفت برابر العین روی نیمکت رفت و حسینی در درون دروازه استقلال قرار گرفت.
 
هرچند شفر از زمانی که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده موفق شده رابطه خوبی با بازیکنان برقرار کند اما شاید دروازه بان های استقلال از زمان حضور او پاداش بازی های خوب خود را نگرفته اند که البته سرمربی استقلال شاید برای بازی های بعدی به دنبال پیدا کردن راهی برای آن باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8ebg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب مدنظر شفر برای دیدار با پیکان لو رفت