تاریخ انتشار: 1397/02/03 00:00
کد خبر: 150866

اختصاصی/ علت کنار گذاشته شدن دو ستاره پرسپولیس و التهاب روی سکوها

موضوع نیمکت‌نشینی مسلمان به شکل عجیبی در حال تبدیل شدن به یک معضل و بحران شده است.
اختصاصی/ علت کنار گذاشته شدن دو ستاره پرسپولیس و التهاب روی سکوها

میثم سعادتی؛ نه  این همه اصرار به بازی کردن این بازیکن از سوی هواداران پرسپولیس برای برانکو قابل درک است و نه اصرار برانکو بر نیمکت‌نشین کردن مداوم بازیساز موفق فصل پیش خود برای هواداران قابل فهم می باشد.

 آنچنان که از اوضاع بر می‌آید، ماجرای مسلمان و پرسپولیس با این روند پایان خوشی ندارد و این بازیکن باید برای خداحافظی از جمع سرخپوشان خود را آماده کند یا با تلاش و حرفه تر شدن به جاده اصلی بازگردد.

خواست برانکو هم همین است هر چند که او تمایلی به افشای خواست خود ندارد. مسلمان وارد حیطه‌ای شده که نباید می‌شد و رفتاری کرده که اگر جلوی آن گرفته نشود کم‌کم به سایر بازیکنان نیزسرایت می‌کند.

 برانکو به خوبی اخلاق و روحیات بازیکنان ایرانی را می‌شناسد و می‌داند آنها قابلیت زمین زدن هر مربی با هر سابقه‌ای را دارند.

از طرفی اگر به سابقه و روش برانکودر بازی دادن به بازیکنان خود توجه شود، می‌توان فهمید که نیمکت‌نشینی مسلمان علاوه بر مسائل انضباطی، در راستای همان تفکرات و عقاید برانکو در مربیگری است. برانکو خیلی کم به ترکیب برنده خود دست می‌زند و وقتی تیمش نتیجه لازم را می‌گیرد دلیلی بر تغییر ترکیب نمی‌بیند.

 

علاوه بر مسلمان بشار رسن که بازیکنی کلیدی در نیم‌فصل اول بود به دلیل دور شدن از تمرینات و غیبتش به سبب حضور در تیم عراق، جایگاه خود را در ترکیب پرسپولیس از دست داده و مادامی که برانکو نتیجه لازم را بگیرد، کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی دارد. بدین‌ترتیب چه مسلمانی که با یک بی‌انضباطی از ترکیب اصلی بیرون رفته و چه رسنی که در تمرینات غایب بوده، بدین راحتی قادر به بازگشت به ترکیب اصلی نیستند.

ادامه حساسیت به موضوع نیمکت‌نشینی مسلمان از سوی هواداران پرسپولیس و مدیران این تیم، کار را برای بازگشت این بازیکن به ترکیب اصلی سخت می‌کند. هر چقدر که مسلمان خود در پی به دست آوردن مجدد دل برانکوست اما هوادارانش با ادامه دادن به انتقاد خود از برانکو آن هم در شرایطی که برانکو از نظر خودش نتیجه لازم را در هفته‌های اخیر گرفته، ذهنیت برانکو را نسبت به این بازیکن بدتر خواهند کرد. معمولا مربیان بزرگ در دنیا هم نمی‌توانند با محبوبیت بیش از حد بازیکنان خود کنار آیند و مسلمان بدون آنکه بخواهد در حال هل داده شدن به سمت مسیری است که رضائیان آن را قبلا طی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rw96b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم
فرشاد احمدزاده: