تاریخ انتشار: 1397/02/03 11:19
کد خبر: 150831

برانکو باید دست از لجاجت با مسلمان بردارد/همه تیم‌های لیگ برتر خواهان محسن هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس قطعا از نقل و انتقالات در فصل آینده محروم است، چون فیفا نظرش را عوض نمی‌کند.
برانکو باید دست از لجاجت با مسلمان بردارد/همه تیم‌های لیگ برتر خواهان محسن هستند

 مرتضی فنونی‌زاده  در رابطه دیدار روز گذشته ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی برای ذوب‌آهن خیلی حساس بود و پرسپولیس با توجه به اینکه قهرمانی‌اش در لیگ برتر مسجل شده بود انگیزه کافی برای این بازی را نداشت. به نظرم برانکو باید از بازیکانان ذخیره‌اش استفاده می‌کرد و به بازیکنانی مثل امیری و ماهینی استراحت می‌داد.

 

وی در خصوص گل‌های رد و بدل شده بازی روز گذشته افزود: گلی که پرسپولیس زد روی خلاقیت انفرادی علی علیپور رقم خورد و در خصوص گل‌های ذوب آهن باید گفت که نه بیرانوند نه هیچ کدام از مدافعان مقصر نبودند. این گل‌ها را می‌توان از پیش آمد‌های فوتبال دانست.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ترکیب این روز‌های این تیم و نیمکت نشینی محسن مسلمان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی‌های اخیرش سردرگم بازی می‌کند و دلیل این سردرگمی نبود یک پلی میکر در زمین است. البته خود هواداران کارشناس هستند و این را از هرکسی بهتر تشخیص می‌دهند. برانکو باید دست از لجاجت با مسلمان بردارد، این روز‌ها همه تیم‌های لیگ برتر خواهان محسن هستند به جز پرسپولیس که او را در اختیار دارد.

 

فنونی‌زاده عملکرد برانکو گفت: برانکو در سال گذشته عملکرد بهتری نسبت به این فصل داشت. پرسپولیس در این فصل به لطف اختلاف امتیازی که در اول فصل با تیم‌های رقیب ایجاد کرده بود توانست به عنوان قهرمانی برسد. پرسپولیس باید تمرین کند مثل تیم دهه شصت بازی کند هم زیبا، هم با نتیجه خوب من تنها ضعف تیم را در نبود یک هافبک بازی ساز می‌دانم. به نوشته میزان، وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود محرومیت نقل‌ و انتقالاتی پرسپولیس توسط فیفا بخشده می‌شود، تصریح کرد: مطمئن باشید فیفا پنجره نقل و انتقالات را برای ما باز نمی‌کند، چون آنها به هیچ وجه نظرشان را تغییر نمی‌دهند. به نظر من گرشاسبی به دنبال جوی که برخی‌ها درست کرده‌اند دنبال این پرونده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbk5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهار نظر فنونی زاده در خصوص بازی ذوب آهن-پرسپولیس/حضور مسلمان میتواند کارگشا باشد!