تاریخ انتشار: 1397/02/04 08:25
کد خبر: 150717

رضاوند:اگر نایب قهرمان هم نشویم چیزی از ارزش‌های سایپا کم نخواهد شد

هافبک تیم فوتبال سایپا:وقتی با استقلال هم‌امتیاز هستیم یعنی کار بزرگی صورت داده‌ایم.
رضاوند:اگر نایب قهرمان هم نشویم چیزی از ارزش‌های سایپا کم نخواهد شد

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد تساوی تیمش برابر سایپا و از دست دادن جایگاه دومی گفت: اگر این بازی را می‌بردیم شرایط‌مان خیلی خوب می‌شد، ولی متأسفانه دو امتیاز حساس را از دست دادیم. البته ما از ابتدای فصل این هدف را داشتیم که در بین شش تیم بالای جدول قرار بگیریم و حتی اگر نایب قهرمان هم نشویم چیزی از ارزش‌های سایپا کم نخواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته آخر این شانس را داریم که دوم یا سوم شویم و باید دید چه نتایجی رقم خواهد خورد. اگر سوم یا چهارم هم شویم به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کنیم که معتقدم نتیجه خوبی برای سایپاست. من بعید می‌دانم استقلال در جام حذفی قهرمان نشود و تا حدود زیادی گرفتن سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا توسط سایپا قطعی است.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و امیدوارم که ذوب‌آهن و استقلال در بازی آخر امتیاز از دست بدهند و ما با شکست دادن پیکان دوم شویم. البته تا همین جا هم بهترین عملکرد را داشتیم و در حالی 51 امتیاز گرفتیم که با استقلال هم‌امتیاز هستیم و این نشان می‌دهد که امسال کار بزرگی انجام داده‌ایم. وقتی با استقلال هم‌امتیاز هستیم یعنی کار بزرگی صورت داده‌ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qo8z8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لقب جدید دایی؛استاد قهرمانی در جام حذفی!