تاریخ انتشار: 1397/02/04 14:36
کد خبر: 150677

توضیحات بشار رسن درخصوص خبر درخواستش برای جدایی از پرسپولیس

هافبک پرسپولیس نسبت به شایعه درخواست جدایی از این تیم واکنش نشان داد.
توضیحات بشار رسن درخصوص خبر درخواستش برای جدایی از پرسپولیس

خبر درخواست جدایی بشار رسن از پرسپولیس که در رسانه‌ها منتشر شده بود با واکنش این بازیکن همراه شد.

بشار رسن درخصوص اینکه چرا اخیراً کمتر در ترکیب اصلی حضور دارد اظهار داشت: زمانی که من با پرسپولیس قرارداد بستم هنوز لیگ عراق تمام نشده بود و من بلافاصله پس از پایان فصل راهی ایران شدم و استراحتی نداشتم. در میانه فصل هم مجبور شدم همراه تیم امید عراق باشم و این یعنی 2 سال بازی پی در پی بدون استراحت و خودم از نظر خودم 40 درصد فوتبالم را هم نتوانستم ارائه دهم و دلیل کم بازی کردن من هم همین موضوع است.

وی در مورد تجربه قهرمانی با پرسپولیس گفت: بسیار شیرین و لذت بخش است. من ابتدای فصل هم گفتم به تیم قهرمان ایران آمدم و می‌خواهم به همراه سایرین آن را دوباره تکرار کنیم. همیشه اولویتم برای بازی تیمی است که نام بزرگی داشته باشد و مدعی قهرمانی باشد.

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد تقابل با ذوب‌آهن عنوان کرد: بازی سختی بود و حریف ما برای رسیدن به رتبه دوم جدول و کسب سهمیه آسیایی می‌جنگید و به هدف خودش هم رسید. یک بازی فیزیکی و سرعتی پر فشار بود.

رسن در مورد بازی با الجزیره در رقابت‌های آسیایی هم خاطرنشان کرد: هر تیمی به این مرحله از رقابت‌ها می‌رسد تیم قدرتمندی است و به هیچ وجه نباید الجزیره را دست کم بگیریم چرا که تجربه نشان داده تیم‌هایی که از آنها انتظار کمتری می‌رود غالفگیر کننده ظاهر می‌شوند.

وی در پایان در مورد صحبت‌هایی که پیرامون جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح شده گفت: شنیدن این خبر که در رسانه‌ها منتشر شده بود برای خودم هم جالب و غافلگیر کننده بود. پیشنهاد برای همه وجود دارد و من هم مستثنی نیستم. حدود 50 روز قبل یک پیشنهاد از قطر به دستم رسید و آن را با مدیر برنامه‌هایم در میان گذاشتم ولی فقط در حد یک صحبت معمولی بود. من با پرسپولیس قرارداد 2 ساله دارم و به جدایی فکر نمی‌کنم. ضمن اینکه رفتن به قطر اولویت من نیست و اگر روزی بخواهم از پرسپولیس جدا شوم اولویتم فوتبال اروپا خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8eov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید پرسپولیس/ میلیاردی های نیمکت نشین