تاریخ انتشار: 1397/02/05 09:03
کد خبر: 150588

یحیی و ساغلام در دو کفه ترازو/عملکرد یحیی بهتر از ساغلام!

یحیی گل محمدی، مربی کنار گذاشته شده تراکتور عملکرد بهتری نسبت به سرمربی ترک تبار این تیم داشت.
یحیی و ساغلام در دو کفه ترازو/عملکرد یحیی بهتر از ساغلام!

تراکتور در بحرانی ترین فصل با بدترین نتایج به ایستگاه پایانی رسیده و حالا تی تی ها از بقا در لیگ برتر خرسند و به امید روزهای بهتر در آینده هستند.

 

آن ها فصل را با یحیی گل محمدی و تیمی متشکل از بازیکنان بسیار جوان و کم تجربه آغاز کردند و البته در این راه، چند مهره با تجربه اما اغلب مسن در کنارشان بودند. قرعه کشی لیگ، کار را برای یحیی و شاگردانش بسیار سخت کرد، آن ها در گام نخست و در گرمای بی سابقه اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفتند و سپس با سرخابی ها دیدار کردند، نفت تهران و سایپا هم حریفان بعدی بودند.

 

کار با یحیی و حمایت سکوهای یادگار پیش رفت اما کسی از وضعیت راضی نبود. همه منتظر زمستان و خریدهای جذاب و پس از آن نتیجه گیری بودند. نیم فصل فرا رسید؛ پهلوان، مهدی پور، شربتی، اسماعیلی فر و... جذب شدند تا دست یحیی روی نیمکت باز و بازتر باشد اما شکست در ضربات پنالتی مقابل استقلال خوزستان و حذف از جام حذفی، باخت مقابل صدرنشین بلامنازع لیگ پرسپولیس و توقف برابر استقلال، کار را برای یحیی سخت و سخت تر کرد.

 

تیم او مشخصا پیشرفت چشمگیری در زمین از خود نشان داد اما کاسه صبر هواداران لبریز شده بود و انتقال این نارضایتی به مدیران، سبب شد تا سرانجام کار مربی اصالتا آذربایجانی در تراکتور به اتمام برسد.

 

ساغلامِ ترکیه ای با نظر مستقیم هواداران به تبریز آمد تا بزرگترین شهر آذری نشین ایران صاحب یکی از بهترین مربیان ترک زبان فوتبال دنیا شود. ساغلام با قراردادی گران قیمت و کارنامه ای پر بار به تبریز آمد اما بازهم آن چیزی که تراکتور می خواست، به واقعیت تبدیل نشد. چرخ تراکتور با این مربی چند بازی چرخید اما کشتی او هم به گل نشست و باخت ها یکی پس از دیگری فرا رسیدند تا نایب قهرمان سه دوره لیگ برتر، به مدعی سقوط تبدیل شود.

 

تبریزی ها با مربی مورد علاقه شان در آسیا هم به توفیقی نرسیدند و باوجود حضور بازیکنان بهتر نسبت به نیم فصل اول، به نتایج ضعیف تری هم دست یافتند.

 

شاید ساغلام در ابتدا با شرایط فوتبال ایران آشنا نبود و شاید عدم حضور از ابتدای فصل عامل این نتایج ضعیف بودند، اما حالا راهکار مدیران تراکتور برای رهایی از این بن بست چیست؟ یک تغییر دیگر یا تصمیمی غیر منتظره؟!

 

یحیی گل محمدی (22 بازی)

برد: 7 باخت: 8 مساوی: 7

گل زده: 25 گل خورده: 25

امتیاز: 28

 

ارطغرل ساغلام (15 بازی)

برد: 2 باخت: 7 مساوی: 6

گل زده: 10 گل خورده: 19

امتیاز: 12

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pm7ma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساغلام: به دنبال وداع شیرین با این مسابقات بودیم / باید به نتیجه ای برسیم که از منطقه خطر جدا شویم