تاریخ انتشار: 1397/02/05 20:44
کد خبر: 150488

آخرین وضعیت تمدید قرارداد سرخ پوشان / خیز پرسپولیس برای حفظ وحید امیری

پروژه تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس بسیار کندتر از آنچه انتظار می‌رفت پیش می‌رود.
آخرین وضعیت تمدید قرارداد سرخ پوشان / خیز پرسپولیس برای حفظ وحید امیری

پروژه تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس بسیار کندتر از آنچه انتظار می‌رفت پیش می‌رود. در شرایطی که در پایان فصل قرارداد حدود 10سرخپوش به پایان خواهد رسید، هنوز کار جدی برای ادامه حضور آنها انجام نشده و صرفا سه نفر پای قراردادهای جدید را امضا کرده‌اند؛ یکی شجاع خلیل‌زاده که به دلخواه خودش خیلی سریع تمدید کرد، یکی رادوشوویچ و دیگری محسن ربیع‌خواه که تمدید قرارداد او بعد از مصدومیت، بیشتر جنبه رعایت بازی جوانمردانه را داشته است. به این ترتیب ستاره‌های پرشماری مثل محمد انصاری، صادق محرمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد امیری و وحید امیری در آستانه پایان همکاری با قرمزها قرار گرفته‌اند. با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس، شاید اگر قرار باشد مهم‌ترین مهره در آستانه جدایی این تیم را انتخاب کنیم، باید سراغ وحید امیری برویم؛ وینگر خوش‌اخلاقی که حالا به دلایل مختلف تمدید قراردادش در اولویت باشگاه قرار گرفته است.

آنچه مسلم است اینکه محسن مسلمان در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد. این اتفاق تنها در صورتی رخ نمی‌دهد که طی سه بازی آینده شاهد یک معجزه در روابط مسلمان با برانکو باشیم که البته بعید است اینطور شود. پارسال وقتی رامین رضاییان به ترکیه رفت و برگشت، برانکو به شدت از دست او خشمگین شد؛ طوری که یک روز جلوی چشم خبرنگاران یک تکه کاغذ را پاره کرد و گفت: «اگر این کاغذ به حالت قبلی برگشت، رابطه من و رامین هم به حالت قبلی برمی‌گردد.» حالا به نظر می‌رسد «کاغذ مسلمان» هم از نظر برانکو پاره شده و دیگر قابل بازگشت به حالت قبلی نیست. از سوی دیگر اخیرا زمزمه‌هایی در مورد تیره شدن روابط برانکو با فرشاد احمدزاده به گوش می‌رسد. حالا دیگر همه فهمیده‌اند که احمدزاده به ماجرای کاپیتان نشدنش در بازی با پارس جنوبی و بسته شدن بازوبند روی دست احمد نوراللهی اعتراض کرده و این مساله باعث عصبانیت برانکو شده است. در نتیجه مربی کروات او را در بازی مهم با السد در لیست 18نفره قرار نداد. احمدزاده همان روز مصاحبه کرد و گفت مصدومیتش برطرف شده و مشکلی برای بازی ندارد، اما برانکو تصمیم دیگری گرفت. در این میان خنده‌های هیستریک فرشاد کاورپوش در کنار محسن مسلمان در آخرین تمرین پیش از بازی با تیم قطری نشان می‌داد مشکل جدی است. او پیش از بازی با ذوب‌آهن به قول مسلمان به جمع «بچه‌های طلاق» پیوست و در این بازی هم کار را از روی نیمکت شروع کرد. حالا باید دید فرشاد هم بعد از اتفاقات اخیر در مسیر خروج از پرسپولیس قرار می‌گیرد یا قرار است بماند؛ ماندنی که البته مثل سابق با شرایط ایمن همراه نخواهد بود.

چنانکه می‌بینید خط هافبک پرسپولیس به طور مرتب در حالی خالی شدن از عناصر فانتزی و هجومی است. سروش پارسال رفت؛ مسلمان امسال می‌رود و تکلیف احمدزاده هم روشن نیست. در این شرایط قطعا تمدید قرارداد وحید امیری اولویتی بیش از پیش پیدا می‌کند. این بازیکن که بر خلاف مسلمان و احمدزاده خیلی آرام و بی‌حاشیه است، توانایی‌های فنی زیادی دارد. او علاوه بر خط میانی، در خط حمله هم می‌تواند به میدان برود. این مساله به‌ویژه از آن جهت که پرسپولیس به خاطر افت منشا با فقر شدید در خط حمله روبه‌رو شده، اهمیت زیادی دارد. حالا باید دید باشگاه موفق به جذب امیری می‌شود یا نه؛ هرچند این اواخر شایعاتی در مورد حضور او در لیگ قطر هم به گوش می‌رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pm7yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیس و کسب چهارمین افتخار فوتبالی اش!