تاریخ انتشار: 1397/02/06 17:50
کد خبر: 150381

برنامه های اختصاصی بازیکنان مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را با حضور همه نفرات انجام داد و بازیکنان مصدوم هم برنامه‌های اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز دنبال کردند.
برنامه های اختصاصی بازیکنان مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز

سرخپوشان تمرین امروز سه‌شنبه خود را با حضور همه بازیکنان دنبال کردند. مصدومان هم حاضر بودند و برنامه‌های اختصاصی و فیزیوتراپی را زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز انجام دادند. قرمزپوشان پایتخت پس از ریکاوری روز گذشته، تمرینات خود را برای آخرین بازی لیگ هفدهم از امروز آغاز کردند.

تمرین از ساعت 11:10 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بخش اول تمرین در سالن بدنسازی بود و پس از آن، بازیکنان در زمین حاضر شدند.

برانکو ایوانکوویچ آنها را 11 به 11 برابر هم قرار داد تا روی جایگیری، نحوه استقرار و انتقال توپ طبق برنامه بازی، تمرین کنند.

بخش بعدی تمرین، کار روی ارسال‌ها و همچنین پاس به عقب و پاسکاری در هجده قدم حریف بود. شوتزنی و قرار دادن توپ درون دروازه با ضربات سر و پا نیز در این بخش مرور شد.

ضربان شروع مجدد هم پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان بود. در این جلسه تمرینی، محمد انصاری و علی علیپور دور زمین دویدند و محسن ربیع‌خواه نیز تمرینات خود را در سالن بدنسازی دنبال کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggndn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدی‌ترین رقیبان علیپور کنار کشیدند/علیپور شانس بزرگی برای تصاحب عنوان آقای گلی دارد!