تاریخ انتشار: 1397/02/07 09:28
کد خبر: 150330

سقوط کرده‌ایم، اما در حق تیم‌های دیگر نامردی نمی‌کنیم

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: درست است که ما سقوط کردیم، اما درست نیست در حق تیم‌های دیگر نامردی کنیم به خاطر همین با تمام نیرو مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم.
سقوط کرده‌ایم، اما در حق تیم‌های دیگر نامردی نمی‌کنیم

 علیرضا عزت کرامت در مورد علت‌های سقوط نفت تهران به لیگ یک اظهار داشت: من چه باید بگویم؟ باید بگویم تقصیر چه کسی است؟ همان سالی که با منصوریان بودیم و در یک فصل ۱۰ درصد پول گرفتیم و پنجم شدیم سقوط نفت شروع شد. آن زمان تیم را به بهنام پیشرو دادند و گلرخسار هم مصاحبه کرد و گفت: تا ۲۰ روز با همه تسویه می‌کند، اما این اتفاق رخ نداد، یعنی تسویه کردند، اما با آن‌هایی که قرارداد زیر ۱۰۰ میلیون داشتند، ولی به من، حمدی‌نژاد و مبعلی گفتند قسمتی از پولتان را چک بگیرد که ما قبول نکردیم. 

وی ادامه داد: کمی که جلوتر رفتیم آقای علیپور که به نوعی موسس نفت بود به من گفت: از ۹۰۰ میلیون قراردادت کم کن و من به به خاطر احترامی که برای ایشان قائلم قبول کردم و ۳۵۰ میلیون از قراردادم را بخشیدم تا بهنام پیشرو مشکلی نداشته باشد و قراردادم شد ۵۵۰ میلیون. از این مبلغ ۴۱ درصد را به همراه پاداش گرفتم. همه چیز تا نیم فصل خوب بود، ولی همان زمان بین بهنام پیشرو و وزارت نفت دعوا شد! بهنام پیشرو مالیات‌ها را نمی‌داد و وزارت نفت هم سند مالکیت را به نام نمی‌زد سر همین مسئله بهنام پیشرو ۱۰ درصد دیگر پول داد و بعد هم از پول خبری نشد.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به این مسئله که خیلی‌ها اعتقاد دارند علی کریمی و حمید درخشان هم در سقوط نفت نقش دارند، گفت: زمانی که کریمی به تیم ما آمد همه با انگیزه بودیم و تیم خوبی هم داشتیم، اما وقتی مشکلات مالی به وجود آمد کریمی از تیم رفت. درخشان هم زمانی که آمد تیم مشکل مالی داشت و در زمان جهانیان هم ۱۰ درصد پول گرفتیم. حالا من چه بگویم؟ بگویم چه کسی مقصر است؟ جمع کردن تیم در ۳ سال واقعا کار سختی بود؟ بزرگان فوتبال نمی‌توانستند پادرمیانی کنند تا مشکلات بهنام پیشرو و وزارت خانه حل شود؟ ما بازیکن بودیم و وظیفه ما این بود که تلاش کنیم، اما تیمی که ۳ مالک و ۶ مربی عوض می‌کند کارش خیلی سخت می‌شود. با این شرایط ما پنجم لیگ شدیم و قهرمان جام حذفی شدیم. 

عزتی در خصوص اینکه چقدر از نفت طلب دارد و چرا با وجود طلبکار بودن در این سال‌ها از نفت جدا نشده، خاطرنشان کرد: من نفت را قلبا دوست دارم و از سال ۸۴ در این باشگاه هستم. در این سال‌ها از پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد داشتم، اما در نفت ماندم، چون این باشگاه را دوست دارم. حالا مردم فکر می‌کنند من در نفت پول پارو می‌کنم، اما به مقدسات قسم که اینطور نیست. در این شرایط هم مالک باشگاه (بهنام پیشرو) به ما قول و حرف زد، ولی بعد از آن زیر حرفش زد. بارو کنید در این ۳ سال من یک ۱۰ درصد، یک ۴۰ درصد و یک ۳۰ درصد گرفتم. 

وی در پاسخ به سوال که آیا فصل بعد و در لیگ یک هم با نفت تهران می‌ماند، تاکید کرد: اصلا معلوم نیست، بگذارید ببینم اول پول ما چه می‌شود. بالاخره من زن و بچه‌دار هستم و خرج دارم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در مورد بازی روز جمعه این تیم با ذوب‌آهن و اینکه آیا با تمام قوا مقابل این تیم به میدان می‌روند، گفت: حتما همینطور است، درست است که ما سقوط کردیم، اما درست نیست در حق تیم‌های دیگر نامردی کنیم به خاطر همین با تمام نیرو مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم. برای ما فرقی ندارد چه تیمی نایب قهرمان شود و به خاطر همین برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌رویم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9rl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنوان بهترین میزبان و میهمان لیگ هفدهم به سرخابی ها رسید